اهداف بزرگ بانوی نوجوان رکورددار پرتاب چکش

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران/لرستان رکورددار پرتاب چکش بانوان می گوید: با اینکه نوجوان است اما رکورد بزرگسالان را شکسته و اهداف بزرگی دارد.

اهداف بزرگ بانوی نوجوان رکورددار پرتاب چکش

از پروفایل ما kalarena دیدن نمایید.

زهرا عرب رستمی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: رکورد پرتاب چکش بانوان ایران را در مسابقات جایزه بزرگ که سوم شهریور ماه برگزار گشت ارتقا دادم و همچنین توانستم در مرحله اول لیگ رکورد باشگاهی را بزنم و در مرحله آخر نیز با پرتابی به طول 57 متر و 33 سانتی متر این رکورد را بهبود بخشیدم.

وی با بیان اینکه نخستین بانوی ایرانی هستم که با این سن کم چنین رکوردهایی را ثبت کرده، اضافه نمود: تا آخر امسال در رده سنی نوجوانان هستم و تلاش می کنم این فرایند رو به رشد را ادامه دهم، چون اهداف بزرگی در سر دارم.

عرب رستمی با اشاره به اینکه از اواخر شهریور 96 دوومیدانی را شروع کرده، گفت: پس از یک سال به تیم ملی دعوت شدم و یکی از فتخارات من این است که امسال برای دومین فصل متوالی با تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد در رقابت های قهرمانی باشگاه های کشور شرکت کردم. جا دارد از دکتر رحمتی مدیرعامل این شرکت تشکر کنم که شرایط خوبی را برای ورزشکاران فراهم کرده و همین به ما انگیزه می دهد.

عضو تیم پلیمر خلیج فارس بیان نمود: سطح مسابقات این فصل تقریباً از پارسال بهتر و با کیفیت تر بود و امیدواریم سال های بعد تیم های بیشتری در لیگ حضور پیدا کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه می توانم با رکوردم جزو 12 نفر برتر جهان باشم، اضافه نمود: رکورد دو نفر اول جهان 62 متر است که این فاصله چهار، پنج متری را می توانم کاهش بدهم و به دنبال کسب سهمیه المپیک و قهرمانی آسیا و جهان در سال های آینده هستم.

عرب رستمی تاکید کرد: اگر امکانات لازم برای ما فراهم شود و اردوهای خوب داشته باشیم در مسابقات پیش رو کسب نتایج درخشان دور از دسترس نیست.

رکورددار پرتاب چکش بانوان ایران گفت: از مربی و خانواده ام، مدیرعامل شرکت پلیمر که حمایت می کند و واقعاً یکی از انگیزه های اصلی من است و سایر کسانی که برای تیم ما زحمت می کشند، کمال قدردانی و سپاس را دارم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1433

به "اهداف بزرگ بانوی نوجوان رکورددار پرتاب چکش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهداف بزرگ بانوی نوجوان رکورددار پرتاب چکش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید