استانداردهای حمل و نقل لوازم خانگی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، شما می توانید با پیروی از استانداردهای حمل و نقل لوازم خانگی در هنگام خرید این دستگاه ها و یا اسباب کشی خانه خود بدانید که چگونه بدون ایجاد آسیب به آن ها باید لوازم منزل خود را به اشتراک بگذارید.

استانداردهای حمل و نقل لوازم خانگی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزیاتو، این روزها که استفاده از لوازم خانگی مختلف مانند تلویزیون های هوشمند، یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی و … رواج پیدا نموده است، شما می توانید با پیروی از استانداردهای حمل و نقل لوازم خانگی در هنگام خرید این دستگاه ها و یا اسباب کشی خانه خود بدانید که چگونه بدون ایجاد آسیب به آن ها باید لوازم منزل خود را به اشتراک بگذارید.

شرکت های هوم دلیوری و لجستیک که با برندها و شرکت های فراوری نماینده لوازم خانگی مانند ال جی، سامسونگ، بوش، اسنوا و … کار می نمایند در این زمینه دارای استانداردها و احتیاط های سخت گیرانه ای هستند که یک محصول الکتریکی و برقی به سلامت از کارخانه به منزل مصرف نماینده برسد. در ادامه با آنالیز این نکات با ما همراه باشید!

استانداردهای صحیح حمل و نقل کالا در سراسر دنیا

یک شرکت فراوری نماینده یا عرضه نماینده لوازم خانگی وظیفه دارد پس از خرید کالا یا محصول خود توسط مشتری اقدام به حمل آن به محل مشتری کند. در این زمینه بعضی از شرکت ها که خود دارای هوم دلیوری درون شرکتی نیستند، اینگونه فعالیت ها را با امضای یک قرارداد با یک شرکت واسطه دیگر انجام می دهند.

برای حمل و نقل لوازم خانگی و الکتریکی شرکت ها از تجهیزات و وسایل مخصوصی استفاده می نمایند تا نه تنها کالا به صورت صحیح بسته بندی شده باشد، بلکه از پله ها و دیگر نقاط حساس منزل به خوبی عبور کند. این موضوع به خصوص برای شرکت های عظیم که به صورت بین المللی کالای خود را به فروش می رساند از حساسیت بیشتری برخوردار است!

حمل و نقل لوازم خانگی به سراسر دنیا

کارخانه های عظیم فراوری نماینده لوازم خانگی که به عنوان صنعت پیشران این حوزه شناخته می شوند برای حمل و نقل محصولات خود به کشورهای مختلف که در آن بازار عظیمی دارند از استانداردهای خاصی در این زمینه پیروی می نمایند. این کارخانه ها به خوبی می دانند که حمل یک محصول از آسیا به اروپا یا آمریکا می تواند چقدر سخت و نفس گیر باشد چرا که در صورت بروز مشکلاتی برای کالاهای این چنینی، ممکن است که خسارات زیاد به شرکت های فراوری نماینده و عرضه نماینده وارد گردد.

در این زمینه معمولا شرکت های بیمه ای به عنوان یک بازوی کمکی از این حمل و نقل ها حمایت می نمایند و با بیمه محصولات شرکت های عظیم دنیا، خیال آن ها را از بابت اتفاقاتی مثل طوفان در دریاهای شمالی، زلزله برای حمل و نقل زمینی، گرد باد و … رعایت می نمایند. البته در این زمینه ضروری است که حتما شرکت های حمل و نقل یا دلیوری هم نکات لازم برای اصول صحیح حمل و نقل رعایت نموده باشند.

زمان، مهم ترین استاندارد در حمل و نقل یک کالا

همه شرکت های عظیم فراوری نماینده لوازم خانگی در دنیا که محصولات این حوزه را با بهبود عمق فراوری خود، آماده می نمایند به خوبی می دانند که رضایت مشتریان است که باعث می گردد، آن ها بتوانند فراوریات خود را افزایش دهند! یکی از مهم ترین فاکتورهای رضایت مشتری برای خرید یک محصول زمان تحویل آن است.

شرکت های عظیم با فراوری محصولات باکیفیت و ارائه خدمات پس از فروش عالی، سعی می نمایند که صندلی خود را بهبود ببخشند و بتوانند یک مزیت رقابتی حرفه ای ایجاد نمایند. اگر فاکتور زمان در کنار دیگر اصول برای حمل و نقل محصولات خانگی رعایت گردد، شاهد رضایت بیشتری از مشتریان خواهیم بود!

دیگر استانداردها و نکات حمل و نقل لوازم خانگی

استفاده از ردگیرها، دزدگیرها، قفل های اضافی، ردیاب و … برای ماشین های حمل و نقل الزامیست چرا که در صورت سرقت، قابل آنالیز باشند. همچنین استفاده از تجهیزات مخصوص برای حمل و نقل کالا از پایین پله ها به آپارتمان مشتری هم می تواند جزو دیگر استانداردها در نظر گرفته گردد. از جنبه های دیگر استفاده از نیروهای متخصص که تجربه کافی در این حوزه را داشته باشند، می تواند خیال مشتریان را از بابت حمل آن ها راحت کند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1596

به "استانداردهای حمل و نقل لوازم خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استانداردهای حمل و نقل لوازم خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید