استیلی: ویلموتس انگیزه زیادی به ملی پوشان امید داد، مربی اسپانیایی اضافه می گردد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، مدیر تیم ملی امید می گوید اگر در زمان مشخص شده نتواند بازیکنان لژیونر را به تیم ملی امید بیاورد، دیگر نمی توان آن بازیکنان را به تیم ملی امید دعوت کرد.

استیلی: ویلموتس انگیزه زیادی به ملی پوشان امید داد، مربی اسپانیایی اضافه می گردد

با تور اسپانیا از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، حمید استیلی مدیر تیم ملی امید پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب بازی محبت آمیز اظهار کرد: ما در اردویی که در نظر داشتیم، دو بازی محبت آمیز مد نظرمان بود که یکی از آن بازی ها، بازی امروز تیم ملی امید مقابل نفت مسجد سلیمان بود. عملکرد بازیکنان نسبتاً خوب بود. در دو نیمه بازیکنان مختلفی به میدان آمدند و ترکیب کاملاً عوض شد. بازی بعد ما مقابل تیم ملی بزرگسالان است که امیدوارم که بتوانیم بازی بهتری ارائه دهیم.

او ادامه داد: از همه چیز مهم تر بودن آقای ویلمتوس بود که به بازیکنان انگیزه زیادی می داد. جا دارد از او به خاطر جلساتی که برای تیم های پایه گذاشتند و حضورشان در این بازی تشکر کنیم.

استیلی درباره اینکه محتمل است از بازیکنان تیم ملی امید به تیم ملی بزرگسالان انتقالی صورت بگیرد، گفت: 100 درصد این مساله وجود دارد. صحبتی که با آقای ویلموتس داشتیم، این بود که ایشان در تمرینات و بازی های ما حضور داشته باشد و طی هماهنگی صورت گرفته، در روزهای فیفا دی می توانیم با تیم ملی بزرگسالان در دو زمین کمپ تیم ملی، تمرین کنیم و قطعاً اگر بازیکنان شایستگی لازم را داشته باشند می توانند به تیم ملی دعوت شوند، همانطور که صیادمنش به تیم ملی دعوت شد. بازیکنان ما شایستگی این دعوت را دارند اما فعلاً تا دی ماه بازیکنان در اختیار ما هستند و محبی که به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده می توانیم از او در تیم ملی امید استفاده کنیم.

مدیر تیم ملی امید اضافه نمود: فرهاد مجیدی یک مربی اسپانیایی درخواست نموده است و در اردوی بعدی به تیم ملی امید اضافه می گردد. یک مربی داخلی هم قرار است اضافه گردد.

او درباره بازیکنان لژیونر تیم ملی امید گفت: ما زمانی که بازی های انتخابی المپیک را داریم، طبق صحبت هایی که با آقای ویلموتس انجام دادیم، قرار بر این شد که بازیکنان شاغل در بلژیک، یعنی نورافکن و دلفی را به تیم ملی امید اضافه کنیم. ما نامه نگاری های خود را با باشگاه های فنرباغچه و تیم های بلژیکی انجام داده ایم و اگر در آن موقع معین شده پیروز نشویم آنها را به تیم ملی امید اضافه کنیم، دیگر نمی توانیم آن ها را به تیم ملی امید دعوت کنیم.

استیلی اضافه نمود: رئیس فدراسیون بلژیک ایرانی است و قطعاً به ایران عرق دارد. امیدوارم که با انتقال نورافکن و دلفی موافقت کند.

او ادامه داد: بازیکنانی که باشگاه نداشته باشند، سعی می کنیم برایشان جا بگیریم و زیر نظر بدنساز تمرین نمایند تا باشگاه خود را پیدا نمایند و آن هایی که در تیم هایشان بازی نمی نمایند را رصد می کنیم چون بازیکنان باید از لحاظ بدنی آماده باشند.

مدیر تیم ملی امید در انتها گفت: یکی از مسائل ما، زمین آموزشگاه تیم ملی است. زمین شماره 2 فوق العاده است و قرار است که در اردوی بعدی از زمین شماره 2 استفاده گردد. اما زمین آموزشگاه هم خوب است و خدا را شکر که اینجا را داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 298

به "استیلی: ویلموتس انگیزه زیادی به ملی پوشان امید داد، مربی اسپانیایی اضافه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: ویلموتس انگیزه زیادی به ملی پوشان امید داد، مربی اسپانیایی اضافه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید