افتتاح نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های هرمزگان در کشور عمان

به گزارش مجله سفرنامه دبی، سرپرست معاونت امور مالی و بین الملل استانداری هرمزگان از افتتاح نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های استان هرمزگان در روز چهارم بهمن ماه در شهر خصب کشور عمان خبرداد.

افتتاح نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های هرمزگان در کشور عمان

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران از بندرعباس، عباس شیرخانلو عصر امروز در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های هرمزگان در شهر خصب کشور عمان، اظهارداشت: این نمایشگاه، طبق برنامه ریزی های اجرا شده، 4 بهمن ماه امسال در شهر خصب استان مسندم کشور عمان افتتاح می گردد.

وی با اشاره به سفر استاندار هرمزگان به همراه هیئتی رسمی به کشور عمان از دیدار وی با استاندار مسندم خبرداد و اضافه نمود: در این دیدار، توانمندی و قابلیت های دو طرف برای توسعه روابط میان این دو استان مورد آنالیز قرار می گیرد.

سرپرست معاونت امور مالی و بین الملل استانداری هرمزگان توضیح داد: مراسم افتتاحیه نمایشگاه مزبور با حضور استاندار هرمزگان و مقامات و مسئولان عالی رتبه استان مسندم عمان در شهر خصب برگزار می گردد.

شیرخانلو در بخش دیگری از سخنان خود ابرازداشت: بخش خصوصی و واحدهای تولیدی هرمزگان نیز در نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های استان در شهر خصب کشور عمان حضور می یابند.

سرپرست معاونت امور مالی و بین الملل استانداری هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه همکاری دو جانبه بین استان های هرمزگان و مسندم عمان در سفر استاندار هرمزگان به عمان خبرداد.

وی در انتها از دیدار استاندار هرمزگان با استاندار مسقط و همچنین حضور وی در نمایشگاه توانمندی های ایران که از 6 بهمن ماه در شهر مسقط عمان برپا می گردد خبرداد.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 590

به "افتتاح نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های هرمزگان در کشور عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های هرمزگان در کشور عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید