افزایش خدمات دانشگاه علوم پزشکی بابل به مردم

به گزارش مجله سفرنامه دبی، مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور با توجه حجم مراجعه بیماران به بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی بابل خدمات این دانشگاه را فرا شهرستانی و فرا استانی گفت.

افزایش خدمات دانشگاه علوم پزشکی بابل به مردم

به گزارش خبرنگار از ،طاهر موهبتی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور در حاشیه نشست با دکتر جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل، گفت: دانشگاه علوم پزشکی بابل جزء دانشگاه های قدیمی و با سابقه است که افتخارات خوبی در زمینه های آموزشی، فرهنگی و درمانی در کشور دارد.

او با بیان اینکه این نشست فرصت مغتنمی بود تا عملکرد دانشگاه در بخش بیمه سلامت ارائه گردد، اضافه نمود: در دانشگاه علوم پزشکی بابل در زمینه خدمات سطح یک خدمات، سطح نظام ارجاع و پزشک خانواده دارند اتفاقات خوبی افتاده است.

موهبتی با اشاره به تعامل خوب دانشگاه علوم پزشکی بابل با برنامه های سازمان بیمه سلامت گفت: این دانشگاه توانست در مدیریت منابع و مصارف خوب عمل نماید و جزء دانشگاه های معدودی می باشد که توانسته بیش از 5 درصد صرفه جویی در سال 98 داشته باشد.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور اضافه نمود: بابت نگرانی دانشگاه در موضوع مطالبات از سازمان های بیمه گر کوشش می کنیم تا پرداختی بیشتری به دانشگاه علوم پزشکی بابل تخصیص یابد و بتوانیم به همان میزان بدهی ها رو پرداخت کنیم.

موهبتی اضافه نمود: خدمات دانشگاه علوم پزشکی بابل فرا شهرستانی و فرا استانی است که سعی میکنیم در وزارت بهداشت نگاه مثبتی به این موضوع ایجاد گردد.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور گفت: این دانشگاه در پروژه سلامت الکترونیکی از دانشگاه های پیشرو بوده که با ارائه گزارش از دانشگاه، پیشرفت های خوبی در این مورد شده است.

موهبتی اضافه نمود: در چهارچوب سیاست های وزارت بهداشت گام های خوبی برای مدیریت منابع و مصارف برداشته شده است که تاکید وزارت بر این بوده است که به گروه های نیازمند خدشه ای وارد نگردد و همچنین بیماران واقعی (مهاجر یا مسافر) هم بتوانند از خدمات خوبی برخوردار باشند.

او گفت: امیدوارم با تدبیر دولت و مجلس و همچنین نمایندگاه شهرستان بابل در بخش سلامت گام های موثری در بحث تامین منابع و تخصیص برداریم.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 821

به "افزایش خدمات دانشگاه علوم پزشکی بابل به مردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش خدمات دانشگاه علوم پزشکی بابل به مردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید