با وجود شایعه لغو بازی هفتم فروردین؛ نشست هماهنگی مسابقه ایران و هنگ کنگ برگزار گردید

به گزارش مجله سفرنامه دبی، دومین نشست هماهنگی برگزاری مسابقه تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ صبح امروز در فدراسیون فوتبال برگزار گردید.

با وجود شایعه لغو بازی هفتم فروردین؛ نشست هماهنگی مسابقه ایران و هنگ کنگ برگزار گردید

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،دومین نشست هماهنگی برگزاری مسابقه تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ صبح امروز در فدراسیون فوتبال برگزار گردید.در این نشست با حضور ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون ، مدیران و نمایندگان کمیته های مربوطه همچنین نماینده ورزشگاه آزادی آخرین الزامات و اقدامات به منظور برگزاری این بازی مورد آنالیز نهاده شد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال در این نشست با وجود بعضی اخبار غیر رسمی در مورد برگزاری این مسابقه گفت:اعضای کمیته برگزاری بازی ضروری است کلیه اقدامات مورد نظر را طبق برنامه از پیش مشخص شده انجام بدهند.هر چند هنوز در مورد انجام این مسابقه موضوع تازه ای به صورت رسمی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا اعلام نشده با این وجود فدراسیون با آمادگی کامل اقدامات اجرایی لازم در مورد برگزاری این بازی را دنبال می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1001

به "با وجود شایعه لغو بازی هفتم فروردین؛ نشست هماهنگی مسابقه ایران و هنگ کنگ برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با وجود شایعه لغو بازی هفتم فروردین؛ نشست هماهنگی مسابقه ایران و هنگ کنگ برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید