برگزاری کارگاه آموزشی گردشگری پایدار در یزد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، کارگاه آموزشی گردشگری پایدار از سری دوره های آموزشی توانمندسازی فعالان گردشگری در یزد برگزار گردید.

برگزاری کارگاه آموزشی گردشگری پایدار در یزد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد، این کارگاه آموزشی با حضور بیش از 100 نفر از فعالان حوزه های مختلف گردشگری و علاقمندان به این صنعت، 14 و 15 اردبیهشت ماه 98 در محل هتل داد یزد برگزار گردید.

سرفصل مطالب مطرح شده در این کارگاه آموزشی شامل: پارادایم های توسعه گردشگری، مباحث انتقادی در توسعه پایدار گردشگری و اصول و ابزارهای آن، حکمرانی خوب گردشگری و شاخص های آن، مشارکت، توانمندسازی و ظرفیت سازی جوامع میزبان، فنون و ابزارهای پایداری در گردشگری، گردشگری مسئولانه، گردشگری اخلاقی، گردشگری کم شتاب،گردشگری داوطلبانه، گردشگری حامی فقرا، ذینفعان گردشگری پایدار و نقش آنها، مسئولیت اجتماعی کسب وکارها، طراحی سبز و هتل سبز، گردشگری مبتنی بر طبیعت و اقسام و اصول آن، بوم گردی ها و اصول و اهداف آنها، آنالیز نمونه های پیروز بومگردی در دنیا و ایران و اصول بازاریابی بومگردی و آسیب شناسی بومگردی ها در یزد بود.

کارگاه آموزشی مذکور به صورت رایگان با موضوع اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد و توسط موسسه آموزشی پردیس گردشگری هفت اقلیم برگزار گردید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 414

به "برگزاری کارگاه آموزشی گردشگری پایدار در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری کارگاه آموزشی گردشگری پایدار در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید