بیش از 120 گوشی مبتنی بر اسنپدراگون 888 در حال توسعه هستند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، طبق اعلام رییس شعبه چین شرکت کوالکام، بیش از 120 گوشی مبتنی بر تراشه اسنپدراگون 888 در حال توسعه هستند. معلوم نیست که آیا تمام این گوشی ها راهی بازار می شوند یا نه و شاید هم تعدادی از آن ها در سال 2021 از راه برسند. ولی در هر صورت با توجه به اینکه اسنپدراگون 888 یک تراشه پرچم دار گران قیمت محسوب می شود، این تعداد گوشی آمار قابل توجهی به حساب می آید.

بیش از 120 گوشی مبتنی بر اسنپدراگون 888 در حال توسعه هستند

البته شاید تا انتهای سال جاری شمار این گوشی ها افزایش پیدا کند. اسنپدراگون 888 طبق بررسی های اجرا شده یک تراشه عالی است و شرکت های مختلف هم طبیعتا قصد دارند از این تراشه برای گوشی های خود استفاده کنند. برخی از شرکت ها هم از گوشی های مبتنی بر این تراشه رونمایی کرده اند که مثلا می توانیم به سری گلکسی S21 اشاره کنیم.

گلکسی زد فولد 3 هم احتمالا مجهز به همین تراشه خواهد بود و شاید گلکسی S21 فن ادیشن هم از این تراشه پرچم دار بهره ببرد. شیائومی مدتی قبل از گوشی می 11 رونمایی کرد که قلب تپنده آن اسنپدراگون 888 است. همچنین به احتمال زیاد گوشی های می 11 پرو و می 11 اولترا هم همراه با آن عرضه خواهند شد. از طرف دیگر، گفته می شود شیائومی در حال آماده سازی نسل جدید گوشی می میکس است که بدون شک مبتنی بر همین تراشه خواهد بود.

وان پلاس هم از جمله شرکت هایی است که مطابق معمول، برای پرچم داران خود از جدیدترین تراشه پرچم دار ساخت کوالکام استفاده می کند. با توجه به بنچمارک های اجرا شده، اسنپدراگون 888 در اکوسیستم اندروید بی رقیب محسوب می شود و باید ببینیم تا انتهای سال جاری چند گوشی مجهز به آن به دست کاربران می رسند.

  • چرا کوالکام 1.4 میلیارد دلار برای خرید شرکت Nuvia هزینه کرده است؟

منبع: Android Headlines

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 اسفند 1399 بروزرسانی: 25 اسفند 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1676

به "بیش از 120 گوشی مبتنی بر اسنپدراگون 888 در حال توسعه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 120 گوشی مبتنی بر اسنپدراگون 888 در حال توسعه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید