تریلر نو Saints Row شهر نو بازی را نشان می دهد؛ اولین نگاه به گیم پلی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، پس از معرفی قسمت تازه Saints Row در چند ماه پیش، ما اکنون نمایش تازه و کامل تری از گیم پلی این اثر را مشاهده کردیم. این نمایش تازه که به وسیله گیم اینفورمر به اشتراک گذاشته شده است، بینش تازهی درباره این بازی دنیا آزاد و شهر خیالی آن به ما می دهد.

تریلر نو Saints Row شهر نو بازی را نشان می دهد؛ اولین نگاه به گیم پلی

این تریلر نو 2 دقیقه از گیم پلی بازی Saints Row را به تصویر می کشد. با این حال، در این تریلر لحظه های اکشن خاصی را مشاهده نمی کنیم و بیشتر تمرکز سازندگان این بوده است که فضایی از شهر خیالی این اثر یعنی سانتو ایلِسو (Santo Ileso) را نمایش دهند. شهری که با توجه به این تریلر به نظر می رسد هم وسعت آن خوب است و هم نمای زیبایی دارد. این شهر خیالی در جنوب غربی آمریکا واقع شده است. البته حتی در این تریلر هم نمای کاملی از این شهر به دست نمی آوریم اما همان جزئیات اندک کوتاه هم نسبت به نمایش ها قبلی چیزهای بیشتری را به ما می گوید.

تریلر با سوار شدن شخصیت اصلی بازی در اتومبیلی آغاز می گردد و لحظات آغازین تریلر این گونه دنبال می گردد. پس از مدتی قدم زدن این شخصیت را در خیابان های شهر سانتو ایلِسو مشاهده می کنیم، جایی که شخصیت های غیرقابل بازی (NPC) دیگر هم مشغول به فعالیت های خود هستند. پس از آن، نمایی از شهر سانتو ایلسو در روز هم نشان داده می گردد و در سرانجام از مکانی با ارتفاع بلند نمای کلی شهر را مشاهده می کنیم.

همان طور که در تریلر بازی نشان داده شده است، این نمایش متعلق به فاز پری-آلفا بازی Saints Row است و طبیعی است که بازتاب کاملی از بازی اصلی نباشد. این احتمال وجود دارد که با ادامه فرایند توسعه بازی شاهد پیشرفت هایی در اثر نهایی باشیم.

بازی Saints Row قرار است در تاریخ 6 اسفند 1400 (25 فوریه سال 2022) برای پلتفرم های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری و کامپیوتر شخصی عرضه گردد. این اثر که قرار است یک بازنگری بر سری بازی Saints Row باشد، در جریان مراسم افتتاحیه گیمزکام 2021 برای اولین بار رونمایی شد. بعلاوه چندی پیش متوجه شدیم که قسمت نو Saints Row قرار است از نظر بسته های الحاقی فرایند قسمت های قبلی را دنبال کند و حداقل سه بسته الحاقی خواهد داشت.

می توانید در ادامه دو ویدیوی نو از معرفی شهر و هم چنین گیم پلی مبارزات ماشینی بازی Saints Row را ببینید.

منبع: PCGamesN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 آبان 1400 بروزرسانی: 22 آبان 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2039

به "تریلر نو Saints Row شهر نو بازی را نشان می دهد؛ اولین نگاه به گیم پلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تریلر نو Saints Row شهر نو بازی را نشان می دهد؛ اولین نگاه به گیم پلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید