جاده رمانتیک در رتنبورگ آلمان؛ تماشای شهرهای قرون وسطایی (تور ارزان آلمان)

به گزارش مجله سفرنامه دبی، جاده رمانتیک در آلمان تقریبا 220 مایل از ورزبرگ تا فوسن کشیده شده است که در آن می توانید شهر های قرون وسطایی و روستاهای قدیمی را پیدا کنید. در تابستان گردشگر ها همه جا هستند بنابراین بهار زمانی عالی برای بدست گرفتن این جاده است.

جاده رمانتیک در رتنبورگ آلمان؛ تماشای شهرهای قرون وسطایی (تور ارزان آلمان)

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

شهری که در جنگ کمترین اسیب را دیده و ساختمانهای قدیمی آن سالم مانده است. متولیان ترویج سفر در دهه 50 میلادی با هدف توسعه گردشگری نام جاده میان وورتسبورگ تا فوسن در جنوب آلمان را جاده رمانتیک (Romantische Straße) نامیدند.

این راستا 350 کیلومتری که به ویژه از دو استان باواریا و بادن-وورتمبرگ می گذرد تعدادی از شهرهای خوش چشم انداز و قلعه های تاریخی زیبا را به هم متصل می نماید.

در سده های میانی، این راستا جاده ای بازرگانی بود که مرکز آلمان را به جنوب متصل می کرد. اما به لطف تدبیراندیشی توسعه دهندگان گردشگری آلمان و انتخاب نامی مناسب برای آن، امروزه این منطقه به محلی برای جذب گردشگران بین المللی که مایل اند چشم اندازها و فرهنگ جوهره اصلی آلمان را ببینند تبدیل شده است. قلعه تاریخی نوی شوان شتاین که سال 1886 ساخته شده از جمله جاذبه های گردشگری است که در راستا جاده رمانتیک واقع شده است. این جاده با رسیدن به دروازه ورودی صومعه استفان مقدس در شهر فوسن انتها می یابد.

منبع: گردشبان
انتشار: 7 آبان 1401 بروزرسانی: 7 آبان 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2337

به "جاده رمانتیک در رتنبورگ آلمان؛ تماشای شهرهای قرون وسطایی (تور ارزان آلمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده رمانتیک در رتنبورگ آلمان؛ تماشای شهرهای قرون وسطایی (تور ارزان آلمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید