جاذبه های گردشگری توکیو

به گزارش مجله سفرنامه دبی، شهر توکیو ، مرکز کشور ژاپن ، در شرق جزیره هونشو قرار گرفته است و به نام سومین مرکز صنعتی جهان شناخته می شود. اگرچه تعداد آثار تاریخی شهر به دلیل زلزله های شدید کم است ، جاذبه های طبیعی بسیاری از جمله رودخانه مقدس سومیدا را در خود جای داده است که در زیر به برخی از این جاذبه های گردشگری ژاپن اشاره می کنیم.

جاذبه های گردشگری توکیو
  • کویا سان مهمترین محل مکتب شینگون بودایی از سال 805 میلادی بوده است. آرامگاه معرف این فرقه ، کوبو داییشی ، در آنجا و در میان درختان قرار گرفته است. شما اجازه یک شب اقامت در معبد را دارید و به خوبی می توانید با نحوه زندگی راهب ها آشنا شوید.
  • معروف ترین ساحل ژاپن در غرب اوکیناوا به نام ایشیگاکی است که در جنوب توکیو قرار گرفته است. شرکت در تفریحات شبانه ، ورزش های آبی ، صعود به قله ناسوکو و کشف جزایر یائیاما از کار هایی هستند که می توانید در آنجا انجام داده و تجربه های خوشایند زیادی را کسب نمایید. این ساحل همچنین یکی از بهترین جاذبه های گردشگری توکیو هم محسوب می گردد.
  • کانازاوا در اواسط قرن نوزدهم در کنار قلعه و باغی بزرگ ساخته شد. با اینکه در جنگ جهانی دوم مباران زیادی به این شهر شد ، برخی از بناهای زیبا و تاریخی مانند ناگاماچی ، خانه های سامورایی و چایخانه گیشا بدون آسیب باقیی مانده اند.
  • هیروشیما اولین شهر جهان که در سال 1945 بمب اتمی را تجربه کرد ، جاذبه های زیادی در زمینه صلح دارد : پارک صلح ، موزه صلح و یادبود صلح. البته آثار تاریخی موجود در شهر مانند قلعه هیروشیما و زیبایی های طبیعی مانند باغ گل و گیاه شوکی آن از نواحی پر طرفدار می باشند که گردشگران زیادی را به خود جدب می نمایند.
  • تاکایاما محیطی روستایی و پر از آرامش برای افرادی است که می خواهند زمانی را به دور از هیاهوی شهر بگذرانند. این محیط قدیمی در نزدیکی کوه های آلپ در شمال ژاپن قرار گرفته است. سانماچی زیباترین بخش آن است که دارای ساختمان های چوبی و بوتیک های کوچک می باشد که در سه کوچه باریک آن قرار گرفته اند.
  • در سال 710 میلادی اولین مرکز دائمی ژاپن به نام نارا ساخته شد. قدیمی ترین و بزرگ ترین معابد ژاپن را در اینجا می توان یافت. معبد تودای جی با ساختمان های معلق و فضای سبزی زیبا که آهوان در آنجا به چرا مشغولند ، از پر طرفدارترین معابد است.
  • کاماکورا تفریحگاهی ساحلی و آرام است که معابد و زیارتگاه های زیادی را در خود جای داده است. بوتسو ، مجسمه برنزی بزرگ بودا با قرار گیری در میان درختان از معروف ترین معابد آن است.
  • شهر کیوتو در جزیره هونشو که با نام شهر 10 هزار معبد معروف است ، به مدت بیش از هزار سال مرکز امپراطوری ژاپن بوده است. معبد ایناری فوشیمی و معابد بودایی از معروف ترین معابد بنا شده شهر اند. به دلیل باغ های زیاد و زیبا ، جشن ماه ژوئیه در این شهر برگزار می گردد.
  • در ورودی پارک ملی نیکو شهری کوچک به همین نام قرار گرفته است. در بین معابد بیشترین هزینه برای زیارتگاه توشوگو این شهر شده است. پل شین کیو ، دریاچه ها ، آبشار ها و چشم انداز ها کوهستانی از موارد دیدنی شهر نیکو هستند. بهترین زمان بازدید از آن پاییزز زمانی که طبیعت جشنواره رنگ ها را به راه می اندازد ، می باشد.
منبع: جاده های سبز
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1940

به "جاذبه های گردشگری توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های گردشگری توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید