صندلی داران چابهار از دادن سوخت به مسافران منع شدند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه چابهار گفت: مهلت 48 ساعته به مسافران حاضر در این شهرستان تمام شده و از سه شنبه 5 فروردین در صورت عدم خروج، تمامی صندلی داران از سوختگیری خودروهای آنان منع شده اند.

صندلی داران چابهار از دادن سوخت به مسافران منع شدند

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید. برای یافتن تورهای لحظه آخری، برنامه سفرهای مقرون به صرفه و دریافت راهنمایی از مسافران قدیمی با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران آنلاین، رحمدل بامری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مهلت خروج مسافران و گردشگران از چابهار تمام شده و در اطلاعیه ای به مسافران و گردشگرانی که به این شهرستان سفر نموده اند هشدار داده شده هر چه سریعتر از این محدوده خارج شوند.

وی بیان نمود: به مهمانسراها، سوییت داران، مسافرخانه ها و نیز اشخاصی که منازل خود را اجاره می دهند این اخطار را می دهیم که در صورت مشاهده اجاره دادن به مسافران و گردشگران با آنان نیز طبق مقررات به شدت برخورد می گردد.

فرماندار چابهار، استان سیستان و بلوچستان اضافه نمود: در پی افزایش ویروس کرونا در سیستان و بلوچستان و بیم از به خطر افتادن سلامت مردم چابهار به مسافران در اطلاعیه ای هشدار داده بودیم که از سفر به این منطقه خودداری نمایند.

وی گفت: این اقدامات و هشدارها در راستای مقابله با ویروس کرونا صورت گرفته است.

بامری بیان نمود: افرادی هم که اقدام به نشان دادن راه های غیر رسمی برای عبور مسافران نموده بودند با یاری نیروهای نامحسوس شناسایی شدند و در اسرع وقت به وسیله مراجع قضایی با آنان برخورد خواهد شد.

وی اظهارداشت: کادر بهداشت و درمان چابهار با تمام وجود برای مقابله با ویروس کرونا در کوشش هستند اما در صورت وقوع موارد حاد بخش پشتیبانی، تدارک خییران و سازمان های مردم نهاد به میدان بیایند.

فرماندار چابهار ادامه داد: تمامی دستگاه های اجرایی چابهار برای کنترل و مهار کرونا پای کار هستند و با کانال هایی که به شایعات در بحث ویروس کرونا دامن می زنند با دستور قضایی برخورد می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1063

به "صندلی داران چابهار از دادن سوخت به مسافران منع شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صندلی داران چابهار از دادن سوخت به مسافران منع شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید