خبرنگاران غول یونانی ارزشمندترین بازیکن بسکتبال حرفه ای آمریکا شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، تهران- خبرنگاران- جیانیس آنتتوکونمپو بازیکن یونانی تیم میلواکی توانست عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل اخیر لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا NBA را بدست بیاورد.

خبرنگاران غول یونانی ارزشمندترین بازیکن بسکتبال حرفه ای آمریکا شد

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

مراسم انتخاب بهترین های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا برگزار گردید که در حساس ترین قسمت ستاره یونانی تیم میلواکی توانست به عنوان ارزشمندترین بازیکن فصل 2018-2019 انتخاب گردد.

جیانیس آنتتوکونمپو l در میلواکی یک بازیکن تمام عیار بود و حتی به فینال کنفرانس شرق هم رسید. او به همراه جیمز هاردن از هیوستون و پائول جرج از اوکلاهاماسیتی نامزد این عنوان بود که توانست در سن 24 سالگی ارزشمندترین بازیکن فصل نام بگیرد.

جیانیس یونانی دهمین بازیکن جوانی است که توانسته در لیگ NBA به این عنوان دست پیدا کند.

اشک های این بازیکن جوان زمانی که توانست به این عنوان دست پیدا کند از صحنه های جالب توجه مراسم انتخاب بهترین ها بود.

در این مراسم دیگر بازیکنان نیز که نامزد دریافت عناوین مختلف شده بودند نیز انتخاب شدند. رودی گابرت بازیکن موقعیت پنج تیم یوتا جاز توانست به عنوان بهترین بازیکن دفاع نمایند لیگ انتخاب گردد.

همچنین مایک بودنهولزر سرمربی تیم میلواکی نیز به عنوان بهترین مربی این فصل انتخاب شد.

لو ویلیامز بازیکن تیم لس آنجلس کلیپرز نیز برای سومین بار توانست عنوان بهترین بازیکن ششم فصل را بدست بیاورد. این عنوان به بازیکنی داده می گردد که در ترکیب اصلی تیمش حضور ندارد و به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین می گردد.

تورنتو تیم قهرمان NBA هم یک بازیکن در لیست بهترین ها داشت. پاسکال سیاکام بازیکن تیم تورنتو توانست عنوان بیشترین پیشرفت فصل را کسب کند. او از نظر مسئولان اتحادیه لیگ بسکتبال آمریکا بازیکنی بود که بیشترین پیشرفت را داشته است.

لوکا دونیچ بازیکن تیم دالاس نیز توانست به عنوان بهترین بازیکن مرحله مقدماتی فصل انتخاب گردد. بردلی بیر بازیکن تیم واشنگتن نیز این فصل جایزه بیشترین فعالیت خیرخواهانه و انسان محبت آمیز لیگ حرفه ای آمریکا را کسب کرد.

مایک کونلی بازیکن تیم ممفیس نیز در این مراسم جایزه بازی جوانمردانه را کسب کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 309

به "خبرنگاران غول یونانی ارزشمندترین بازیکن بسکتبال حرفه ای آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران غول یونانی ارزشمندترین بازیکن بسکتبال حرفه ای آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید