ردمی K50 پرو پلاس با چیپ پردازش تصویر اختصاصی راهی بازار می گردد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، شیائومی اعلام نموده که گوشی ردمی K50 پرو پلاس از چیپ پردازش تصویر اختصاصی بهره می برد. به لطف استفاده از این چیپ، سرعت ثبت عکس برداری با دوربین اصلی با بهبود 30 درصدی روبرو می گردد و دوربین های اولترا واید و زوم هم می توانند به ترتیب عکس ها را با 31 و 58 درصد سرعت بیشتری ثبت نمایند.

ردمی K50 پرو پلاس با چیپ پردازش تصویر اختصاصی راهی بازار می گردد

از دیگر ویژگی هایی که شیائومی برای این گوشی اعلام نموده می توانیم به استفاده از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی اشاره کنیم که به لطف بهره گیری از لرزشگیر اپتیکال می تواند در محیط های کم نور عکس ها و ویدیوهای بهتری ارائه دهد. بعلاوه گفته می گردد این گوشی که از چیپست دایمنسیتی 9000 بهره می برد، حداکثر حافظه داخلی 512 گیگابایتی را برای کاربران به ارمغان می آورد.

شرکت شیائومی اعلام نموده که این گوشی ها در سه رنگ مشکی، سفید و سبز راهی بازار می شوند. در این میان بدنه مشکی رنگ از بافت خاصی بهره می برد که زیر نور جلوه مجذوب کنندهی را به نمایش می گذارد. بعلاوه ساعاتی قبل تصویر واقعی ردمی K50 مشکی رنگ منتشر شد که بدنه مجذوب کننده این گوشی را نشان می دهد.

بر اساس شایعات مطرح شده، ردمی K50 با قیمت بسیار مناسبی راهی بازار چین می گردد ولی از آنجایی که گوشی های ردمی K50 پرو و پرو پلاس از امکانات بیشتری بهره می برند، طبیعتا قیمت بالاتری خواهند داشت. همانطور که احتمالا می دانید، شیائومی فردا (26 اسفند) از گوشی های سری ردمی K50 رونمایی می نماید. در این رویداد شاهد معرفی ردمی K50 مبتنی بر اسنپدراگون 870، ردمی K50 پرو مجهز به دایمنسیتی 8100 و ردمی K50 پرو پلاس دارای چیپست دایمنسیتی 9000 خواهیم بود. مدتی قبل هم ردمی K50 گیمینگ ادیشن معرفی گردید که از اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می برد.

نمایشگر مدل پرو پلاس به وسیله سامسونگ فراوری شده و ساعاتی قبل سایت معتبر DisplayMate به این نمایشگر امتیاز A+ را اعطا کرد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توانیم به GPS دوبانده و پشتیبانی از بلوتوث 5.3 اشاره کنیم.

منبع: sparrowsnews

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2215

به "ردمی K50 پرو پلاس با چیپ پردازش تصویر اختصاصی راهی بازار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی K50 پرو پلاس با چیپ پردازش تصویر اختصاصی راهی بازار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید