بازار موبایل چین در قبضه اندرویدی ها، سامسونگ، اپل و شیائومی سهم 60 درصدی دارند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران: بالغ بر 60 درصد بازار گوشی های هوشمند چین در اختیار سه برند سامسونگ، اپل و شیائومی است اما در این بین گوشی های ارزان قیمت مبتنی بر سیستم عامل اندروید توانسته اند هر سه ماه به رشد 3 درصدی برسند.

بازار موبایل چین در قبضه اندرویدی ها، سامسونگ، اپل و شیائومی سهم 60 درصدی دارند

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرنگاران، سهم بازار سیستم عامل اندروید در هر فصل نزدیک به سه درصد افزایش می یابد و کام تِک معتقد است که دلیل اصلی این موضوع ارائه گوشی های ارزان قیمت در این کشور با سیستم عامل اندروید است.

این مؤسسه می گوید با توجه به اینکه برآورد های بسیاری در ارتباط با ارائه آیفون های 5S و 5C در فصل سوم سال و پیش از رونمایی رسمی از آن ها وجود داشت، موجب شد که جلوی فروش محصولات اپل گرفته گردد و سهم بازار آن در برابر رقبا کاهش یابد.

جالب است که در بخش آماری نیز به میزان این کاهش اشاره شده و کام تک می گوید که این درنگ کاربران موجب کاهش 50 درصدی سهم این برند به نسبت فصل گذشته اش شد.

در سه ماهه سوم سالجاری یک چهارم گوشی های هوشمند چین به وسیله کانال های آنلاین به فروش رفته و هرچند که چینی ها علاقه ای به این نوع خریدها ندارند زیرا اجازه تست محصول را به آن ها نمی دهد اما قیمت مناسب تر عاملی بر این نوع خریدها شده است.

در حال حاضر سامسونگ، اپل و شیائومی نزدیک به 60 درصد از بازار گوشی های هوشمند چین را در اختیار دارند.

در بازار این منطقه، سهم سامسونگ نیز از 34 به 30.7 درصد در سه ماهه گذشته کاهش یافته و برخلاف این دو برند، Xiaomi از 13.8 به 24.7 درصد رسیده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 510

به "بازار موبایل چین در قبضه اندرویدی ها، سامسونگ، اپل و شیائومی سهم 60 درصدی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازار موبایل چین در قبضه اندرویدی ها، سامسونگ، اپل و شیائومی سهم 60 درصدی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید