ساحل پاتایا ، مکانی برای سرگرمی و خرید (تور پاتایا)

به گزارش مجله سفرنامه دبی، یکی از منطقه ها در تایلند که بسیار مورد استقبال ایرانیان است، ساحل پاتایا می باشد. این ساحل مکان مناسبی برای خرید و سرگرمی می باشد. این ساحل 4 کیلومتری، فراتر از یک ساحل به همراه شن و ماسه است. در این ساحل در پاتایا تایلند امکانات مختلفی برای انجام ورزش های آبی وجود دارد. از جمله این وسایل می توان به جت اسکی، قایق های تندرو و قایق های مخصوص غواصی اشاره نمود. در نزدیکی ساحل پاتایا مراکز خرید و فروشگاهی وجود دارند که از دیدنی های پاتایا هستند و می توانید از آن ها اجناسی با قیمت کم خرید کنید. در اینجا بعضی از این مراکز خرید را فهرست نموده ایم که از جاذبه های گردشگری پاتایا هستند و در سفر به پاتایا حتما باید به اون ها سر بزنید.

ساحل پاتایا ، مکانی برای سرگرمی و خرید (تور پاتایا)

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

رویال گاردن Royal Garden

از برترین مراکز خرید در تایلند به شمار می رود. در طبقه دوم این مرکز خرید خاص، بالون ها و هواپیماهای بسیاری را می بینید، از طبقه سوم به بعد، انواع اجناس را می توانید پیدا کنید.

مرکز خرید مرکزی

این مرکز خرید در تایلند شامل مرکز آی تی، سینما، سوپرمارکت فروشگاه های مختلف و رستوران ها و کافه ها می باشد. در مرکز آی تی این مرکز خرید می توانید انواع گوشی ها و لوازم جانبی آن را پیدا کنید.

فستیوال مرکزی ساحل

یکی از شلوغ ترین و پرطرفدارترین مراکز خرید در بین افراد بومی این محدوده، می باشد. این مرکز خرید از سال 2009 افتتاح شده است. از جمله امکانات این مرکز خرید می توان به سالن بولینگ و سینما اشاره نمود. بعلاوه این مرکز خرید شامل 300 مغازه می باشد. در سفر به پاتایا می توان انواع سوغاتی ها و مغازه ها لباس و عطر را پیدا کرد.

دیگر مراکز خرید نزدیک به ساحل

دست فروشان نزدیک ساحل، مرکز آی تی پاتایا، بازار سوی باخائو، مرکز خرید مایک، بازار شبانه. هتل ها و رستوران های مختلفی را نیز می توان در نزدیکی این ساحل پیدا کرد. برای دسترسی به این محدوده، ساحل پاتایا، این شهر حمل و نقل خوبی را به همراه دارد و به راحتی می توانید خود را به این ساحل برسانیدو از دیدنی های پاتایا لذت ببرید.

منبع: همگردی
انتشار: 17 دی 1401 بروزرسانی: 17 دی 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2368

به "ساحل پاتایا ، مکانی برای سرگرمی و خرید (تور پاتایا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساحل پاتایا ، مکانی برای سرگرمی و خرید (تور پاتایا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید