ساخت هتل عجیب به شکل ماموت در ساحل دریاچه بایکال روسیه

به گزارش مجله سفرنامه دبی، هتل ماموت در روسیه

خبرهای گردشگری نشان دهنده این است که قرار است در ساحل دریاچه بایکال روسیه، هتلی به شکل ماموت ساخته گردد. در هتل ماموت روسیه همه جزییات حتی عاج های آن هم ساخته خواهد شد! همراه خبرنگاران باشید:

ساخت هتل عجیب به شکل ماموت در ساحل دریاچه بایکال روسیه

دریاچه بایکال هفتمین دریاچه بزرگ دنیا به طول 600 کیلومتر و یکی از عمیق ترین دریاچه های دنیاست که در کشور روسیه و در جنوب سیبری قرار گرفته است و حیات موجودات آبی آن فوق العاده است. این دریاچه زیبا که هر ساله به تنهایی هزاران جهانگرد را به تماشا خود می کشاند، قرار است با احداث هتلی در ساحل آن، پر رونق تر از قبل گردد.

شهردار منطقه بوریاتی روسیه گفته است که قرار است هتل بسیار بزرگ و مرتفعی در ساحل دریاچه بایکال ساخته گردد که ارتفاع هر عاج آن، 100 متر می گردد. هر قسمت از بدن این ماموت برای جایی در نظر گرفته شده است و برای مثال در سر آن، اتاق های کنفرانس هتل طراحی خواهند شد. این هتل در آینده به نماد شهر تبدیل خواهد شد.

طراح این هتل یک مجسمه ساز روسی است که بر اساس زندگی ماموت ها که در گذشته های بسیار دور در منطقه ها قطبی روسیه زندگی می نموده اند، طرح خود را ارئه داده است.

دریاچه بایکال در لیست میراث دنیای یونسکو ثبت شده است و قدمت 25 میلیون ساله آن، آن را به قدیمی ترین دریاچه دنیا تبدیل نموده است.

منبع: الی گشت
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2214

به "ساخت هتل عجیب به شکل ماموت در ساحل دریاچه بایکال روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت هتل عجیب به شکل ماموت در ساحل دریاچه بایکال روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید