قابلیت نو اینستاگرام: برگزاری لایو فقط با اعضای کلوز فرندز

به گزارش مجله سفرنامه دبی، اینستاگرام قابلیت تازهی را برای کاربران خود ارائه نموده است که به وسیله آن می توانند فقط برای فهرست دوستان نزدیک (Close Friends) خود لایو برگزار نمایند. در حال حاضر با این ویژگی تازه که Close Friends on Live نام دارد فقط می توان با حداکثر سه کاربر دیگر پخش زنده داشت.

قابلیت نو اینستاگرام: برگزاری لایو فقط با اعضای کلوز فرندز

براساس گزارش تک کرانچ، اینستاگرام می گوید که ویژگی تازهی آن در زمینه هایی از جمله به اشتراک گذاشتن افکار خود با دوستان، به اشتراک گذاری میم ها، برنامه ریزی سفر و انجام همزمان تکالیف می تواند مفید باشد.

قابلیت پخش زنده یا لایو اینستاگرام اولین بار در سال 2016 ارائه شد، اما آن ها همواره عمومی بوده اند، به این معنی که برای تمام کاربرانی که شما را دنبال می نمایند در دسترس است. اکنون با این ویژگی تازه، کاربران اینستاگرام می توانند تعیین نمایند که چه افرادی قادر به تماشای لایو آن ها باشند.

کوشش اینستاگرام برای افزایش محبوبیت قابلیت لایو

در حالی که افراد مشهور و اینفلوئنسرها معمولاً به وسیله لایو برای ارتباط برقرارکردن با هواداران خود استفاده می نمایند، احتمالاً آن ها با عمومی بودن لایوهای خود مسئله ای نداشته باشند. اما برای کاربران عادی این موضوع می تواند متفاوت باشد و ارائه این ویژگی تازه ممکن است باعث گردد افرادی که تا به امروز از لایو اینستاگرام استفاده نکرده اند نیز آن را امتحان نمایند.

بعلاوه راه اندازی این ویژگی تازه نشان می دهد که اینستاگرام به کوشش خود برای ارائه راه های ارتباطی خصوصی و نظارت بیشتر در پلتفرم خود ادامه می دهد.

اینستاگرام اخیراً در حال آزمایش قابلیت های دیگری نیز بوده است. قابلیت پوشه بندی برای بخش پیغام های دایرکت از جمله این آزمایش ها است که به وسیله آن می توانید دایرکت اینستاگرام را با پنچ پوشه مختلف دسته بندی کنید. بعلاوه این شبکه اجتماعی در حال آزمایش شیوه ای از تبلیغات است که بین پست ها نمایش داده می گردد و نمی توان آن ها را رد کرد!

منبع: دیجیاتو

منبع: انتخاب
انتشار: 1 تیر 1403 بروزرسانی: 1 تیر 1403 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2491

به "قابلیت نو اینستاگرام: برگزاری لایو فقط با اعضای کلوز فرندز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت نو اینستاگرام: برگزاری لایو فقط با اعضای کلوز فرندز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید