قالیباف: وزارت کشور مدیران قوی را برای مناطق محروم بگمارد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به طور عمده مدیران مناطق دورافتاده و محروم کم تجربه تر هستند، اما ما نیازمند حضور افراد با تجربه تر در آن مناطق برای توسعه آنجا هستیم که باید وزارت کشور افراد قوی را در آنجا بگمارد.

قالیباف: وزارت کشور مدیران قوی را برای مناطق محروم بگمارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، سوم تیر 99) مجلس، پس از صحبت های وزیر کشور، گفت: نمایندگان مجلس اعلام کردند که به دنبال تغییر مدیران و فرمانداران در شهرستان ها و حوزه های انتخابیه شان نیستند، اما باید به شرایط آنهایی که اهانت مستقیمی را به نمایندگان مجلس انجام داده اند، رسیدگی جدی شود.

وی با بیان اینکه وزارت کشور باید درباره آسیب های اجتماعی توقع و مطالبه نمایندگان مجلس را برآورده کند، اظهارداشت: در حوزه آسیب های اجتماعی وزارت کشور باید توجه بیشتری به نهادهای مردمی فعال در این حوزه داشته باشد و به آنها کمک کند.

رئیس مجلس در پایان گفت: به طور عمده مدیران مناطق دورافتاده و محروم کم تجربه تر هستند، اما ما نیازمند حضور افراد با تجربه تر در آن مناطق برای توسعه آنجا هستیم که باید وزارت کشور افراد قوی را در آنجا بگمارد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1263

به "قالیباف: وزارت کشور مدیران قوی را برای مناطق محروم بگمارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قالیباف: وزارت کشور مدیران قوی را برای مناطق محروم بگمارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید