قلعه نویی: از استانداردها هم بالاتر هستیم، دخسوس روز خیلی خوبی داشت

به گزارش مجله سفرنامه دبی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت که دروازه بان پارس جنوبی روز خیلی خوبی را پشت سر گذاشت.

قلعه نویی: از استانداردها هم بالاتر هستیم، دخسوس روز خیلی خوبی داشت

به گزارش خبرنگاران از جم, امیر قلعه نویی بعد از تساوی یک - یک سپاهان مقابل پارس جنوبی در نشست خبری گفت: امروز فضای بسیار خوبی را دیدیم و به جز دقایقی، همه چیز خوب بود. شاهد بازی بسیار خوبی بودیم و پارس جنوبی هم تیم بسیار خوبی است.

وی با اشاره به دیدار هفته گذشته پارس جنوبی توضیح داد: این تیم در بازی قبلی هم استقلال را تحت فشار قرار داد. از داوران مسابقه تشکر کردم و باز هم از آنها تشکر می کنم. چند صحنه هم بود که کارشناسان داوری باید در این باره صحبت نمایند. چند هفته است که از فرصت های خود استفاده نمی کنیم. بچه ها فوتبال بسیار خوبی ارائه می نمایند و از آنها تشکر می کنم، اما زمانی که پنالتی را هم هدر می دهید، باید جریمه دهید.

قلعه نویی درخصوص مسائل اقتصادی باشگاه پارس جنوبی جم گفت: 60 درصد ثروت ایران اینجاست. توقع می رود به این تیم ها بیشتر توجه گردد. دلخوشی مردم جنوب کشور از جمله بوشهر و خوزستان به فوتبال است. تیم هایی مانند پارس جنوبی و شاهین شهرداری بوشهر از لحاظ اقتصادی در مضیقه هستند. امیدوارم مدیران توجه نمایند و مسائل حل گردد.

سرمربی سپاهان در خصوص اینکه به نظر می رسید پارس جنوبی، راه های نفوذ تیمش را بسته بود، گفت: اگر آمار منتشر گردد، می فهمید که از استانداردها هم بالاتر هستیم. 100 پاس بیشتر از پارس به هم دادیم. اگر اینگونه است، پس چگونه پنالتی گرفتیم و فرصت های گلزنی نصیب ما شد؟ امروز دخسوس برخلاف هفته گذشته خیلی خوب بود و موقعیت بسیار خوبی از شهباززاده مهار کرد. موقعیت های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد.

وی با بیان اینکه هفته گذشته یک پنالتی به سود تیمش اعلام نشد، گفت: برابر پارس جنوبی، پنالتی و موقعیت های ما گل نشد و این مسابقه یکی از بهترین دروازه بانی های دخسوس در چند هفته اخیر بود.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این پرسش که به نظر می رسید محمد محبی قصد داشت پنالتی سپاهان را بزند، گفت: پنالتی زن تیم کاملاً مشخص بود.

قلعه نویی در خصوص مشکوک بودن پنالتی سپاهان گفت: اگر پنالتی ما مشکوک بوده، پنالتی شما که اصلاً درست نبود. چون کارشناسان صریحاً پنالتی پارس را نادرست اعلام کردند. انصاف داشته باشید و این را هم بگویید!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 685

به "قلعه نویی: از استانداردها هم بالاتر هستیم، دخسوس روز خیلی خوبی داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: از استانداردها هم بالاتر هستیم، دخسوس روز خیلی خوبی داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید