مروری بر لوکس ترین هتل های سوچی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، سوچی مقصدی جذاب برای گردشگرانی است که برای گذران تعطیلات خود به شهری با طبیعتی تماشایی و بی نظیر احتیاج دارند. اقامت در شهر کوهستانی سوچی می تواند دغدغه ای باشد که ذهن گردشگران را به خود مشغول می نماید. بیشتر هتل های سوچی در بخش مدرن و لوکس شهر قرار گرفته که با امکاناتی فوق العاده میزبان گردشگران هستند.

مروری بر لوکس ترین هتل های سوچی

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

همراه مجله اینترنتی سفرمی باشید تا با بعضی از هتل های سوچی بیشتر آشنا شوید.

هتل سوئیسوتل | Swisstoel Resort

سوئیسوتل را بی شک می توان از لوکس ترین هتل های سوچی دانست که با چشم اندازی از دریای سیاه، تجربه ای جذاب را برای گردشگران به ارمغان می آورد. این هتل 5 ستاره در یک پارک طبیعی، دارای ساحل شنی اختصاصی واقع شده است که با سطح بالای امکانات انتخابی مناسب برای اقامت در سوچی می باشد. گردشگران با انتخاب این هتل می توانند از امکانات رفاهی و مناسبی همچون سالن های اسپا، مرکز تناسب اندام، استخرهای سرپوشیده و روباز، زمین تنیس، خدمات خشکشویی و … استفاده کنند. هتل سوئیسوتل دارای رستوران ها و کافه هایی است که غذاهایی لذیذ و نوشیدنی های خوش طعم را برای میهمانان خود سرو می نماید. سرآشپز این رستوران، غذاهای روسی و اروپایی را با مهارت تمام طبخ می نماید.

هتل پولمن سوچی | Pullman Sochi Hotel

هتل 5 ستاره پولمن از لوکس ترین هتل های سوچی برای اقامتی به یاد ماندنی در قلب شهر سوچی واقع شده است. این هتل جذاب تنها 2 دقیقه با ساحل دریای سیاه فاصله دارد و مسافران می توانند با کمی پیاده روی از هتل خود را به ساحل اختصاصی برسانند. اتاق های هتل پولمن بسیار لوکس و مجلل می باشد و با استانداردهای جهانی اقامتی آسوده را به ارمغان می آورد. رستوران های هتل پولمن تنوعی قابل توجه دارند و می توانید انواع غذاهای مدیترانه ای و اروپایی را با طعمی بی نظیر نوش جان کنید.

از امکانات رفاهی این هتل می توان به استخر روباز و سرپوشیده، مرکز تناسب اندام، سالن های اسپا، پارکینگ و اینترنت رایگان و سالن های ماساژ اشاره نمود.

هتل ماریوت سوچی | Marriott Krasnaya Polyana Hotel

یکی دیگر از هتل های 5 ستاره هتل ماریوت کراسنایا پولیانا که در فاصله 45 کیلومتری از فرودگاه آدلر سوچی قرار گرفته است. این هتل مجلل مناسب آن دسته از افرادی است که انتظار اقامتی لوکس و شاهانه را دارند! 428 اتاق هتل ماریوت سوچی با دکوراسیونی لوکس و مدرن مزین شده که چشم اندازی فوق العاده به شهر سوچی و دریای سیاه دارند. این هتل انتخابی مناسب برای اسکی دوستان است که تجهیزات اسکی را ارائه می دهند. میهمانان این هتل می توانند در سالن های اسپا، سالن های ماساژ و استخرهای این هتل لوکس لحظاتی خوشایند را تجربه کنند. صرف غذا در رستوران های باکیفیت هتل ماریوت و یا صرف نوشیدنی خوش طعم در کافه این هتل می تواند تجربه ای خوشمزه از شکم گردی در سوچی باشد!

هتل حیات ریجنسی سوچی | Hyatt Regency Sochi

از منتخبین بهترین هتل های سوچی از دید گردشگران در سال 2017، هتل حیات ریجنسی بوده که در مرکز شهر سوچی و نزدیکی دریای سیاه قرار گرفته است. اتاق های این هتل با مبلمان و دکوراسیونی لوکس و مدرن با پنجره ها و بالکن هایی عظیم، چشم اندازی بی نظیر از منظره دریا دارد. حمام اختصاصی، لوازم آرایشی رایگان، تلویزیون و .. از امکانات فوق العاده اتاق های هتل حیات ریجنسی می باشد. سالن های اسپا، خدمات ماساژ، مرکز تناسب اندام، استخر شنا و سالن آرایش از خدماتی است که می توانید با اقامت در هتل حیات ریجنسی از آنها لذت ببرید. رستوران پسج هتل حیات ریجنسی انواع غذاهای قفقازی، روسی و اروپایی را با طعم و بویی فوق العاده طبخ و سرو می نماید تا شما آن را نوش جان کنید.

منبع: گردشبان
انتشار: 23 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1311

به "مروری بر لوکس ترین هتل های سوچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مروری بر لوکس ترین هتل های سوچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید