مرکز خرید کیش : معرفی مراکز خرید کیش

به گزارش مجله سفرنامه دبی، جزیره کیش یکی از جذاب ترین مناطق جنوبی ایران عزیزمان است که مقصد بسیاری از مسافران ایرانی و خارجی می باشد. همراه ما در خبرنگاران با مراکز خرید کیش بیشتر آشنا شوید .

مرکز خرید کیش : معرفی مراکز خرید کیش

آشنایی با مراکز خرید کیش

جزیره کیش یکی از زیباترین ترین جزایر کشورمان است که سالیانه شاهد سیل بزرگی از مسافران ایرانی و خارجی می باشد.

آب های زلال و برنامه های ویژه ای که شب ها در این جزیره برگزار می شود همگی سبب شده اند تا مقصد هیجان انگیز برای کسانی که می خواهند یک سفر داخلی فوق العاده داشته باشند.

اما به غیر از مواردی که گفتیم در این جزیره مراکز خرید بسیاری هم وجود دارد که نقطه قوتی برای این جزیره شده است و مسافران را برای سفر راغب تر کرده است.

در این مطلب خبرنگاران قصد دارد تا مراکز خرید کیش را خدمتتان معرفی کند تا بیشتر با این جزیره جذاب جنوب ایران آشنا شوید.

مرکز خرید دامون

از دیگر مراکز خرید در کیش، مرکز خرید دامون است که شامل 98 غرفه تجاری بوده و 10 غرفه خدماتی که می تواند انواع نیازهای شما را برطرف سازد و خریداران را با رضایت کافی رهسپار شهر خودشان می کند.

در این فروشگاه می توانید انواع پوشاک، کیف و کفش، محصولات آرایشی و بهداشتی، طلا و زیورآلات، شکلات و مواد غذایی، تلفن همراه، لپ تاپ و کامپیوتر و غیره را تهیه کنید.

در طبقه دوم مرکز خرید دامون یک پیست اسکیت روی یخ است ساخته شده است که می توانید اوقات خوشی را برای خودتان رقم بزنید. وجود یک پیانو در مرکز خرید و آهنگ های گوش نواز آن فضای دلپذیری را ایجاد می کند.

آدرس مرکز خرید دامون : ایران - هرمزگان - کیش - خیابان وصال - مرکز خرید دامون

مرکز خرید سارینا 1

سارینا از دیگر مراکز خرید کیش است که در نزدیکی دو مرکز خرید پردیس و کیش قرار گرفته و همچنین به دو هتل داریوش و ارم هم نیز بسیار نزدیک است.

مساحت این فروشگاه حدود 5300 مترمربع بوده و در ده طبقه تجاری و اداری خلاصه شده است، بعلاوه مرکز خرید سارینا 1 دارای پارکینگ بوده و می توانید اتومبیلتان را پارک کنید و به راحتی به خرید در این مرکز خرید بپردازید.

آدرس مرکز خرید سارینا : ایران - هرمزگان - کیش - اراضی شرقی جزیره زیبای کیش - بلوار خیام - روبروی هتل ارم

بازار مرجان

یکی از مراکز خرید کیش بازار مرجان است که در منطقه ساحلی واقع شده است و دارای واحدهای مسکونی است.

معماری این بازار بسیار شیک و مدرن است و در بین مسافرانی که به کیش می فرایند جزء محبوب ترین مراکز خرید به شمار می رود.

یک آکواریوم در بازار مرجان وجود دارد که دارای 800 گونه آبزی بوده و همینطور 39 آب نما، 420 پروژکتور که سالن بازار را رنگارنگ کرده است. تمام وسایل مورد نیاز خود را می توانید از این بازار تهیه کنید.

ساعت کار: 6 صبح تا 11 شب

آدرس بازار مرجان : ایران - هرمزگان - کیش - شرق جزیره روبروی پارک مرجان

بازار مروارید

دیگر مرکز خریدی که در این شهر وجود دارد بازار مروارید است و دارای 12 درب ورودی و 8 بازارچه هستند. نام بازارچه هایی که در این بازار وجود دارد نیز به ترتیب آپادانا، پرسپولیس، پاسارگاد، پارس، تیسفون، آریا، ایران، و بیستون هستند.

معماری این مرکز خرید نیز بر اساس معماری بناهای باستانی و هخامنشیان ساخته شده است. در این مرکز خرید می توانید انواع پوشاک، مواد غذایی، لوازم آشپزخانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و دیگر وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنند، همچنین در این بازار زیبا یک رستوران، یک کافی شاپ و یک کافی نت هم نیز وجود دارد.

ساعت کار: هر روز از 10 صبح تا 10 شب.

آدرس بازار مروارید : ایران - هرمزگان - کیش - بلوار مروارید

بازار مریم

غرفه های بازار مریم در فضایی باز قرار دارند. فضا و معماری این بازار بسیار زیبا و دلنشین است. می توانید پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی مورد نیاز خود را از این بازار زیبا تهیه کنید.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب

بازار پردیس 1

این بازار در 2 طبقه با 200 واحد یکی از باراهای بزرگ کیش به حساب می آید. کالاهای این بازار نیز مانند دیگر بازارهای نام برده شامل پوشاک، کیف و کفش و موراد مشابه است.

علاوه بر این غرفه ها، یک رستوران، یک چای خانه سنتی، یک کافی شاپ، آژانس های مسافرتی، چندین بانک، و یک کافی نت در این بازار وجود دارد.

بازار پردیس 2

این پاساژ نیز مانند پردیس 1 دارای کالایی هایی مانند پوشاک، کیف و کفش و چمدان، لوازم لوکس و گل مصنوعی، لوازم ورزشی، مکمل های غذایی، لوازم برقی و خانگی و غیره است. از دیگر واحدهای تجاری بانک و موسسات مالی، رستوران و کافی شاپ است.

ساعت کار: هر روز از 9:30 تا 1 بعد از ظهر، و از 5 عصر تا 11 شب

مرکز خرید زیتون

مرکز خرید زیتون به دلیل معماری خاصی که دارد از بقیه مراکز خرید کیش متمایز شده است. این پاساژ در 2 طبقه ساخته شده و شامل 96 واحد تجاری و 12 واحد اداری می باشد.

در صورت گرسنگی یا خستگی، می توانید به رستوران یا کافی شاپ پاساژ مراجعه کنید. یک بانک نیز در این مرکز فعالیت دارد.

ساعت کار : هر روز از ساعت 10 صبح تا 1 بعد از ظهر، و از 4 بعد از ظهر تا 10 شب

مرکز خرید پانیذ

مرکز خرید پانیذ هم یکی از مراکز خرید خوب کیش است که مسافران زیادی آن را برای خرید انتخاب می کنند.

این مرکز خرید در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، عینک، ساعت، مواد غذایی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، وسایل صوتی و تصویری، اسباب بازی، تلفن همراه، بدلیجات و موراد دیگر فعالیت می کنند. همچنین در این مرکز خرید یک رستوران، کافی شاپ، فست فود و کافی نت وجود دارد.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 1 بعد از ظهر، و از 4 بعد از ظهر تا 10 شب

مرکز خرید ونوس

مرکز خرید ونوس : این مرکز خرید 2 طبقه دارای 310 غرفه است. بیشتر مغازه ها در طبقه اول قرار دارند. این مرکز دارای یک رستوران، یک کافه، 3 بانک، مغازه های فروش لباس، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی، و موارد دیگر است.

ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 1 بعد از ظهر، و 4 بعد از ظهر تا 10 شب

آدرس مرکز خرید ونوس : ایران - هرمزگان - کیش - خیابان سنایی

بازار پارس خلیج

مرکز خرید پارس خلیج از دیگر مراکز خرید کیش است که دارای 150 غرفه بوده و یکی از بهترین بازارهای کیش است.

در این بازار می توانید کالاهایی چون پوشاک، کیف و کفش، عینک، ساعت، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، تلفن همراه و تجهیزات رایانه ای، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی را تهیه کنید. همچنین خرازی، مشاور املاک، و خدمات مسافرتی نیز در این مکان به چشم می خورند.

ساعت کاری: هر روز از ساعت 10 صبح تا 1 بعد از ظهر، و از 4 بعد از ظهر تا 10 شب

آدرس بازار پارس خلیج : ایران - هرمزگان - کیش - خیابان میرمهنا بین بلوار نیایش و میدان سعدی

بازار صفین

یکی از قدیمی ترین بازارهایی که در کیش وجود دارد بازار صفین است و معماری آن از سبک عربی پیروی کرده است.

این بازار یک طبقه، و دارای 70 غرفه است که در زمینه های پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، مواد غذایی و خرازی فعالیت می کنند. قیمت ها در این بازار نسبتا ارزان هستند. دو بانک نیز در این بازار وجود دارند.

بیشتر بخوانید :

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 29 مهر 1399 بروزرسانی: 29 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1386

به "مرکز خرید کیش : معرفی مراکز خرید کیش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرکز خرید کیش : معرفی مراکز خرید کیش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید