معرفی هتل 4 ستاره دلتا مونترال کانادا

به گزارش مجله سفرنامه دبی، این هتل که در سال 1986 ساخته شده، دارای 456 اتاق می باشد و در فاصله 1 کیلومتری از منطقه سرگرمی واقع شده است و در کنار خیابان شربروک واقع شده و موزه ها و مغازه ها را در بر می گیرد. در رستوران این هتل غذاهای بین المللی و منطقه ای سرو می شود. هتل دلتا مونترال Montreal Delta Hotel در فاصله 5 دقیقه پیاده روی از موزه مک کورد است و همچنین منطقه تاریخی شهر، کمتر از 2 کیلومتر فاصله دارد. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل دلتا مونترالرا با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

معرفی هتل 4 ستاره دلتا مونترال کانادا

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

خدمات رفاهی هتل دلتا مونترال

خدمات و امکانات این هتل 4 ستاره شامل امکانات برگزاری رویدادها و جلسات با 15 اتاق جلسه می باشد. علاوه بر این مجهز به اینترنت سیمی و وای فای رایگان، ایستگاه کامپیوتر، مکانی جهت نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها (هزینه اضافی)، دستگاه فکس و فتوکپی می باشد. این هتل همچنین دارای خدمات خشکشویی، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات ورزشی 24 ساعته، خدمات لموزین یا تاکسی شهری، مرکز تجاری، خدمات چک این سریع، صندوق امانات و انبار چمدان است، علاوه بر این پارکینگ نیز با پرداخت هزینه در دسترس می باشد. سایر امکانات رفاهی این هتل شامل ارائه صبحانه با هزینه اضافه در هر روز، دستگاه خودپرداز بانک، آسانسور و بالابر، سالن آرایش و خدمات عروسی می باشد. یک کافی شاپ در هتل در دسترس است و یک کافه که در آن مهمانان می توانند با نوشیدنی هایش خود را مهمان نمایند. خدمات تور و بلیط و کارکنان چند زبانه که با زبان های فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند آماده خدمت هستند. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل دلتا مونترال

این اقامتگاه دارای امکانات تفریحی شامل مرکز تناسب اندام، سونا، امکانات آبگرم می باشد، همچنین امکانات ورزش های اسکواش (هزینه اضافی)، بولینگ خارج از هتل (هزینه اضافی)، دوچرخه سواری خارج از هت و پیاده روی خارج از هتل نیز از دیگر امکانات این هتل به شمار می آید. علائه بر این، دارای یک کافه می باشد که می توانید لحظات بسیار خوشی را به همراه یک نوشیدنی داشته باشید.

رستوران هتل

رستوران و کافه بیسترو Bistro: در این رستوران صبحانه، ناهار و شام ارائه می گردد و در کافه این رستوران انواع نوشیدنی سرو می گردد.

رستوران صبحانه اروما Aroma: بوفه صبحانه کانادایی هر روز صبح سرو می گردد.

امکانات اتاق های هتل

همه اتاق های هتل دارای سیستم گرمایش، تهویه مطبوع دارای کنترل از راه دور، ملافه های ضد آلرژی و امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، سشوار، یخچال، ماکروویو، اتو و میز اتو و تلفن می باشد. اینترنت سیمی و وای فای نیز بصورت رایگان در دسترس است، نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه درخواست دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق کینگ:این اتاق ها 33 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت دو نفره در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ دولوکس:این اتاق ها 33 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره کینگ یا دو تخت دو نفره در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق دبل:این اتاق ها 33 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره کینگ یا دو تخت دو نفره در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کویین دولوکس:این اتاق ها 33 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره کینگ یا دو تخت دو نفره در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کینگ کلاب:این اتاق ها 33 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره کینگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف مونترال

  • قصر کلیسای نوتردام: این کلیسا تا شما تنها 2 کیلومتر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا 21 دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید 6 دقیقه طول می کشد. اتوبوس هم 12 دقیقه تا آن جا فاصله دارد.
  • موزه هنرهای زیبا: این موزه با شما حدودا 1 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 6 دقیقه، با اتوبوس 15 دقیقه و پیاده 16 دقیقه ای خواهید رسید.
  • دانشگاه مک گیل: حدودا 1 کیلومتر با این جاذبه فاصله دارید. با تاکسی 3 دقیقه ای، با اتوبوس 5 دقیقه ای و با پیاده 13 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سالن نمایش پلس دِ آرت: برای رسیدن به این تئاتر که حدودا 400 متر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید یک دقیقه و اگر پیاده بروید حدودا 2 دقیقه ای خواهید رسید.
  • بندر قدیمی مونترال: 5 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 8 دقیقه ای و پیاده 28 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 16 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • پارک مونت رویال: این پارک با شما 5 کیلومتر فاصله دارد. با پای پیاده تقریبا 24 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 20 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • فرودگاه بین المللی مونترآل-پییر الیوت ترودو: این فرودگاه از شما 9 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 21 دقیقه ای و با اتوبوس 56 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل دلتا مونترال

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

کانادا، QC H3A 1J7، مونترال، خیابان پرزیدنت کندی 475

475 Avenue du Président-Kennedy, Montréal, QC H3A 1J7, Canada

منبع: الی گشت
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 292

به "معرفی هتل 4 ستاره دلتا مونترال کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل 4 ستاره دلتا مونترال کانادا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 4 ستاره دلتا مونترال کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید