امکانات هتل 4 ستاره فیرمونت پلیسر کلگری کانادا

به گزارش مجله سفرنامه دبی، هتل فیرمونت پلیسر کلگری، یک هتل 4 ستاره مجلل در قلب شهر کلگری کانادا است. این هتل در سال 1914 افتتاح شد و یکی از قدیمی ترین و نمادین ترین هتل های شهر است. هتل فیرمونت پلیسر، تنها چند قدم با جاذبه های گردشگری اصلی شهر مانند برج کلگری، مرکز خرید کورنر مال و میدان المپیک فاصله دارد. هتل فیرمونت پلیسر، دارای 407 اتاق و سوئیت لوکس است که همگی به زیبایی طراحی و تزئین شده اند. اتاق های هتل دارای امکاناتی مانند تخت های راحت، تلویزیون صفحه تخت، اینترنت پرسرعت رایگان، مینی بار و حمام اختصاصی هستند. سوئیت های هتل نیز دارای امکاناتی اضافی مانند سالن پذیرایی، اتاق خواب جداگانه و تراس خصوصی هستند.

 
امکانات هتل 4 ستاره فیرمونت پلیسر کلگری کانادا

برای دریافت خدمات تور کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

مزایای اقامت در هتل فیرمونت پلیسر کلگری

  • موقعیت مکانی عالی: هتل فیرمونت پلیسر در قلب شهر کلگری و تنها چند قدم با جاذبه های گردشگری اصلی شهر مانند برج کلگری، مرکز خرید کورنر مال و میدان المپیک فاصله دارد.
  • اتاق ها و سوئیت های لوکس: اتاق های هتل فیرمونت پلیسر، همگی به زیبایی طراحی و تزئین شده اند و دارای امکانات رفاهی مدرن هستند. سوئیت های هتل نیز دارای امکاناتی اضافی مانند سالن پذیرایی، اتاق خواب جداگانه و تراس خصوصی هستند.
  • امکانات رفاهی متعدد: هتل فیرمونت پلیسر، دارای امکانات رفاهی متعددی برای مهمانان خود است، از جمله استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، جکوزی، سونا، سالن ماساژ، رستوران و کافه، مرکز تجاری، سالن اجتماعات و مغازه های سوغات فروشی.
  • پرسنل مجرب و کارآمد: پرسنل هتل فیرمونت پلیسر، مجرب و کارآمد هستند و تمام تلاش خود را می کنند تا اقامتی خوشایند و راحت را برای مهمانان خود رقم بزنند.

هتل فیرمونت پلیسر کلگری برای چه کسانی مناسب است؟

هتل فیرمونت پلیسر کلگری، انتخابی عالی برای مسافرانی است که به دنبال اقامتی لوکس و راحت در قلب شهر کلگری هستند. این هتل برای مسافران تجاری، مسافران توریستی و خانواده ها مناسب است.

خدمات رفاهی هتل فیرمونت پلیسر کلگری

امکاناتی از جمله امکانات برگزاری رویدادها و جلسات با 14 اتاق کنفرانس و همچنین امکانات و خدمات برگزاری عروسی موجود می باشد. همچنین سایر امکانات و خدمات این هتل شامل خدمات تور و بلیط و پارکینگ نیز با پرداخت هزینه، ارائه صبحانه با هزینه اضافه در هر روز، دستگاه خودپرداز بانک در لابی، آسانسور و بالابر و دسترسی به روزنامه ها در لابی به صورت رایگان می باشد. این هتل همچنین دارای خدمات خشکشویی، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات چک این سریع، میز پذیرش 24 ساعته، مرکز تجاری 24 ساعته، صندوق امانات و انبار چمدان است، مجهز به اینترنت وای فای رایگان، ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و فتوکپی می باشد. کارکنان این هتل که به زبان ایتالیایی، روسی، آلمانی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند آماده خدمت هستند. یک کافی شاپ در هتل در دسترس است و یک کافه که در آن مهمانان می توانند با نوشیدنی هایش خود را مهمان نمایند. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل فیرمونت پلیسر کلگری

استخر داخل سالن (تمام سال)، اسباب بازی های استخر، جکوزی داغ، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام و سونا تنها بخشی از امکانات تفریحی این هتل 4 ستاره می باشد. امکانات بعضی ار ورزش ها از جمله دوچرخه سواری را در اختیار شما قرار می دهد و همچنین می توانید در فضای آرام و دلنشین کافه هتل نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و از لحظات اقامت خود را در این هتل لذت ببرید.

رستوران هتل

رستوران Rimrock: روزانه صبحانه ارائه می دهد. خدمات ناهار و شام متفاوتی را داراست.

رستوران اوک روم The Oak Room: غذاهای کلاسیک منطقه ای را ارائه می دهد و دارای یک دکور متفاوت و دیدنی است.

ساندی برانچ Sunday Brunch: بوفه ای باشکوه در لابی خدمات ارائه می دهد. خوراک های سنتی با غذاهای دریایی تازه و دسرهای مجلل را ارائه می دهد.

امکانات اتاق های هتل

این هتل دارای 407 اتاق در 11 طبقه می باشد و همه اتاق های این هتل 4 ستاره دارای سیستم گرمایش با امکان کنترل از راه دور، ملافه های تمیز و ضد آلرژی، تهویه مطبوع و امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، روزنامه های رایگان، میز مطالعه، سشوار، اتو و میز اتو، آشپزخانه، یخچال در صورت درخواست، ماکروویو در صورت درخواست، قهوه و چای ساز، گاو صندوق دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ و تلفن می باشد. وای فای و اینترنت سیمی با هزینه اضافه در دسترس است، نظافت روزانه انجام می گردد، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه درخواست دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل فیرمونت پلیسر کلگری

  • اتاق با دو تخت کویین: این اتاق ها 30 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق دولوکس با دو تخت کویین: این اتاق ها 30 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق گلد کویین: این اتاق ها 33 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق با قابلیت انتخاب در زمان چک این: این اتاق ها 20 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق فیرمونت: این اتاق ها 33 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق فیرمونت با دو تخت کویین: این اتاق ها 33 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت جونیور: این اتاق ها 37 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت با یک اتاق خواب: این اتاق ها 42 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ و یک سوفا در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف

  • مرکز دادگاه کالگری: این مکان تا شما تنها 800 متر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا 11 دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید 3 دقیقه طول می کشد. اتوبوس هم 9 دقیقه تا آن جا فاصله دارد.
  • کنیسنگتون: 7 کیلومتر با این هتل فاصله دارد که با اتوبوس 17 دقیقه ای و با تاکسی 6 دقیقه ای می رسید.
  • برج کلگری: برای رسیدن به این برج که حدودا 100 متر با شما فاصله دارد و با پای پیاده حدودا 3 دقیقه ای خواهید رسید.
  • سفارت ایالات متحده آمریکا: 600 متر از شما دورتر است که با تاکسی 3 دقیقه ای و پیاده 9 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 8 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • موزه ارتش کانادا: این موزه با شما 5 کیلومتر فاصله دارد. با پای پیاده تقریبا 82 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 23 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • باغ وحش کالگری: 1 کیلومتر با این هتل فاصله دارد که با اتوبوس 13 دقیقه ای و با تاکسی 9 دقیقه ای می رسید.
  • کلگری استامپد: 900 متر از شما دورتر است که با تاکسی 5 دقیقه ای و پیاده 17 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 13 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • فرودگاه بین المللی کالگری: این فرودگاه از شما 3 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 29 دقیقه ای و با اتوبوس 48 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل فیرمونت پلیسر کلگری

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

کانادا، البرتا T2P 2M3، کالگری، خیابان جنوب غربی 9 133

133 9 Ave SW, Calgary, AB T2P 2M3, Canada

انتشار: 28 آذر 1402 بروزرسانی: 28 آذر 1402 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 371

به "امکانات هتل 4 ستاره فیرمونت پلیسر کلگری کانادا" امتیاز دهید

1 کاربر به "امکانات هتل 4 ستاره فیرمونت پلیسر کلگری کانادا" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات هتل 4 ستاره فیرمونت پلیسر کلگری کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید