میزبانی تیم های ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا منتفی است؟

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران، کنفدراسیون فوتبال آسیا تا دو روز آینده تکلیف برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و محل برگزاری بازی ها را تعیین می نماید. مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2021 از 25 فروردین شروع می گردد. کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از پایان مراسم قرعه کشی گفت کشورهایی که خواستار میزبانی متمرکز بازی ها هستند درخواست خود را بدهند.

میزبانی تیم های ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا منتفی است؟

از نمایندگان کشورهای ایران، عربستان، عراق و امارات به عنوان تیم هایی یاد شد که قصد دارند میزبانی متمرکز بازی ها را بگیرند. این در حالی است که درباره عربستان و امارات مسائلی ایجاد شده است.

روزنامه الشرق الاوسط روز گذشته گفت فدراسیون عربستان هنوز درخواست رسمی نمایندگانش را برای AFC ارسال ننموده و خواهان توضیحات بیشتری برای نحوه میزبانی شده است.

شبکه دبی الریاضیه امارات هم شب گذشته مدعی شد کنفدراسیون آسیا هیچ درخواستی برای میزبانی نمایندگان امارات در لیگ قهرمانان دریافت ننموده است.

مجری یکی از برنامه های ورزشی این شبکه گفت: بخش بازاریابی AFC ترجیح می دهد میزبانی را به کشورهایی بدهد که دارای حق پخش رسمی بازی ها هستند و امارات این حق را ندارد. ازبکستان با دارا بودن حق پخش درخواست میزبانی در دو گروه را ارائه نموده است.

به گزارش خبرنگاران، با توجه به مسائل حق پخش مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در ایران، به نظر می رسد AFC تمایلی به میزبانی حداقل یک یا دو نماینده کشورمان در این رقابت ها هم نداشته باشد. این مسئله جزو یکی از مواردی بود که حتی پرسپولیس را از برگزاری فینال لیگ قهرمانان 2020 آسیا در استادیوم آزادی محروم کرد.

پرسپولیس، استقلال، تراکتور و فولاد چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان 2021 آسیا هستند. فولاد باید در مرحله پلی آف با تیم العین امارات بازی کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 24 اسفند 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1674

به "میزبانی تیم های ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا منتفی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزبانی تیم های ایران در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا منتفی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید