نمای سه بعدی خیابان های کشور در نشان 360

به گزارش مجله سفرنامه دبی، نوترین نسخه از اپلیکیشن نقشه و مسیریاب از راه رسیده و حالا کاربران قادر خواهند بود تا نمای 360 درجه و سه بعدی خیابان های چهارده شهر ایران را در بخشی نو به نام نشان 360 دیدن نمایند.

نمای سه بعدی خیابان های کشور در نشان 360

به گزارش واحد خبر به نقل از وبلاگ نشان، در نسخه شماره 11.0 اپلیکیشن نشان ویژگی تازه ای به نام نشان 360 معرفی شده است؛ به یاری این بخش، می توان چشم انداز ای از مقصد یا نقاط مختلف شهر را مشاهده و اطراف آن را آنالیز نموده و یا حتی مکان خاصی را پیدا کنید.

به عنوان مثال اگر تا به امروز میدان نقش دنیا اصفهان یا جاده معروف اسالم به خلخال را از نزدیک ندیده اید، نشان 360 این فرصت را به شما می دهد که به صورت مجازی و کاملا سه بعدی وارد آن نقطه شده و محیط پیرامون نقطه مورد نظر را دیدن کنید.

سرویس مورد بحث در حال حاضر در خیابان های اصلی چهارده کلان شهر و شهر بزرگ ایران از جمله تهران، مشهد، اصفهان، شیراز، کرج، اهواز، قشم، ارومیه، قزوین، اردبیل، تبریز، رشت، یاسوج و شهرکرد فعال شده و به مرور سایر شهرها و معابر نیز به آن اضافه خواهند شد.

برای استفاده از این ویژگی کافی است لایه نشان 360 را از منوی لایه های نقشه فعال کنید تا نقاطی که تصویربرداری شده و امکان دیدنی سه بعدی آن ها وجود دارد روی نقشه نمایان گردد. علاوه بر این هر نقطه ای که روی آن کلیک کنید، اگر قابلیت نمای 360 درجه داشته باشد، تصاویری در گوشه تصویر پدیدار می گردد که با کلیک روی آن وارد دنیای سه بعدی آن نقطه خواهید شد.

برای پیاده سازی این قابلیت مجذوب کننده، بیش از 2 هزار و 700 ساعت معادل 386 روز، رانندگی و تصویربرداری اجرا شده که طی این ساعات بیش از 20 هزار کیلومتر از معابر اصلی و کوچه های ایران پیمایش شده اند.

این اولین بار در تاریخ ایران است که محصولی امکان نمایش 360 درجه نقاط جغرافیایی در ایران را برای مردم فراهم نموده است. قابلیت نشان 360 هم اکنون در نسخه اندرویدی اپلیکیشن نشان در دسترس قرار گرفته و بزودی به دست کاربران نسخه iOS نیز خواهد رسید.

اگر برای خرید مودم، اینترنت و تجهیزات شبکه سوال داشتید یا احتیاج به هدایت و یاری دارید؛ پیچ اینستاگرام شبکه چی به آی دی shabakehchi.press@ را فالو و در دایرکت پرسش خود را مطرح کنید تا جواب دهیم.منبع: شبکه چی
انتشار: 2 شهریور 1401 بروزرسانی: 2 شهریور 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2303

به "نمای سه بعدی خیابان های کشور در نشان 360" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمای سه بعدی خیابان های کشور در نشان 360"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید