هتل های شهر مونترال برای سفرهای خاطره انگیز

به گزارش مجله سفرنامه دبی، مونترال یکی از زیباترین و دوست داشتنی ترین شهرهای کاناداست که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جلب می کند. انتخاب محل اقامت مناسب یکی از مهمترین تصمیماتی است که گردشگران باید بگیرند تا از سفر خود لذت ببرند. در این مقاله قصد داریم با برخی از بهترین و محبوب ترین هتل های شهر مونترال آشنا شویم:

هتل های شهر مونترال برای سفرهای خاطره انگیز

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

بهترین هتل های لوکس در مونترال

اگر به دنبال یک تجربه لوکس و باشکوه هستید، مونترال هتل های 5 ستاره زیادی دارد که اقامتی بی نظیر را برای شما فراهم می کنند. در این بخش، 3 هتل لوکس برتر مونترال را معرفی می کنیم.

1. هتل فرمونت مونترال

یکی از مشهورترین و شناخته شده ترین هتل های لوکس مونترال، هتل فرمونت است که در مرکز شهر واقع شده است. این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های بسیار زیبا و مجلل با طراحی داخلی در سبک اروپایی کلاسیک است.

هتل دارای 4 رستوران و بار، اسپای لوکس، 2 استخر داخلی، باشگاه ورزشی شیک، سالن کنفرانس و خدمات کامل کانسیرژ است. موقعیت مرکزی آن نزدیک به بسیاری از جاذبه های توریستی و فروشگاه هاست.

اتاق های این هتل بسیار زیبا و مجلل طراحی شده اند و دارای پنجره های بزرگی با چشم اندازهای زیبای شهر هستند. رستوران ها و کافه های متعدد، استخر داخلی، سالن ورزش و سالن آرایش موها از دیگر امکانات رفاهی این هتل محسوب می شوند.

2. هتل فرمونت کوئین الیزابت

این هتل عالی در مرکز شهر و در کنار مرکز همایش های مونترال قرار دارد. هتل دارای اتاق ها و سوئیت های فوق العاده زیبا با تزئینات طلایی و آجر نما کلاسیک است.

این هتل مجهز به رستوران و بار معروف هلن، استخر داخلی، سالن ورزش و سالن آرایش و ماساژ است. موقعیت مرکزی آن به مسافران اجازه دسترسی آسان به نقاط دیدنی شهر را می دهد.

3. هتل ریتز کارلتون مونترال

این هتل مجلل 5 ستاره در یکی از بهترین نقاط شهر واقع شده و دارای طراحی داخلی خیره کننده با الهام از سبک آرت دکو است.

هتل دارای اتاق ها و سوئیت های فاخر با تجهیزات پیشرفته، 4 رستوران، باشگاه ورزشی، اسپا، سالن زیبا برای برگزاری مراسم عروسی و سایر تجهیزات است. موقعیت مرکزی آن دسترسی عالی به دیدنی های شهر و فرودگاه را فراهم می کند.

این هتل یکی از بهترین و شیک ترین هتل های شهر مونترال به شمار می رود که در محله شیک و ثروتمند گلدن اسکوئر مایل واقع شده است. دکوراسیون بسیار زیبا، اتاق های پر زرق و برق، رستوران های مجلل، لابی های دلپذیر و سرویس های عالی از ویژگی های این هتل هستند. موقعیت عالی و نزدیکی این هتل به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری نیز از مزایای دیگر آن محسوب می شود.

بهترین هتل های بوتیک در مونترال

هتل های بوتیک مونترال سرشار از طراحی خلاقانه، فضای صمیمی و سرویس شخصی هستند. در این بخش 3 هتل بوتیک برتر را معرفی می کنیم.

1. هتل بوتیک لوکس سنت جیمز مونترال

این هتل تاریخی واقع در مرکز شهر مونترال، یکی از قدیمی ترین و معتبرترین هتل های این شهر به شمار می رود. معماری کلاسیک، اتاق های زیبا و پر طمطراق، رستوران ها و بارهای متنوع، استخر داخلی و سالن ورزش از امکانات رفاهی این هتل کلاسیک هستند. موقعیت مرکزی هتل باعث سهولت دسترسی به اکثر نقاط دیدنی و تفریحی شهر شده است. این هتل زیبا در یک ساختمان تاریخی از سال 1880 میلادی در مرکز شهر واقع شده است. دارای طراحی هنری و اتاق های گرم و صمیمی است.

هتل دارای یک رستوران و بار عالی، باشگاه ورزشی و اسپا می باشد. مسافران از موقعیت مرکزی آن برای دسترسی آسان به جاذبه ها لذت خواهند برد.

2. هتل بوتیک سن پل مونترال

این هتل شیک در ساختمانی تاریخی از سال 1913 میلادی در محله اولد مونترال واقع شده است. اتاق های گرم و دوستانه با تزئینات ویکتوریایی دارد.

هتل شامل یک کافه و رستوران، بار آبجو، باشگاه ورزشی و سالن زیبا برای برگزاری مراسم است. موقعیت مرکزی برای دسترسی به دیدنی های شهر مناسب است.

3. هتل بوتیک ویلیام گری

این هتل با طراحی شیک در محله اولد پورت مونترال قرار دارد. دارای اتاق های زیبا با تزئینات آجر و چوب است.

هتل شامل رستوران، بار آبجو و کافه لذیذ، باشگاه ورزشی و سالن کنفرانس است. موقعیت مرکزی آن به مسافران امکان دسترسی راحت به اکثر نقاط شهر را می دهد.

بهترین هتل های 4 ستاره در مونترال

هتل های 4 ستاره مونترال اقامتی راحت و مقرون به صرفه با امکانات و خدمات عالی ارائه می دهند. 3 هتل 4 ستاره برتر در این بخش معرفی می شوند.

1. هتل اینترکانتیننتال مونترال

این هتل 4 ستاره در مرکز شهر قرار دارد و دسترسی عالی به مراکز خرید، رستوران ها و جاذبه های توریستی فراهم می کند.

دارای اتاق ها و سوئیت های مدرن و خوش طراحی، 2 رستوران، باشگاه ورزشی، استخر داخلی و سالن کنفرانس است. این هتل مجلل 5 ستاره در نزدیکی دانشگاه مک‌گیل واقع شده و رستوران‌های متعدد، استخر داخلی، سالن کنفرانس و اتاق‌های بسیار شیک و مبله دارد.

2. هتل دلتا مونترال

این هتل محبوب در خیابان شربروک در مرکز شهر واقع شده و نزدیک به برج معروف مونترال و خیابان سنت کاترین است. هتل دارای اتاق ها و سوئیت های مدرن، رستوران و بار، باشگاه ورزشی، استخر روباز و سالن های مختلف برای برگزاری رویدادهاست. هتل دلتا مونترال در مرکز شهر واقع شده و یکی از محبوب ترین هتل ها برای اقامت گردشگران است. این هتل علاوه بر اتاق های مجلل و امکانات رفاهی، دارای یک موقعیت عالی برای دسترسی آسان به اکثر جاذبه های گردشگری و تفریحی شهر است. رستوران های متنوع، باشگاه ورزشی مجهز، استخر داخلی، سالن کنفرانس و اتاق بازی کودکان از جمله امکانات این هتل هستند.

3. هتل لو اوست اند سوئیت مونترال

این هتل 4 ستاره در مرکز شهر واقع شده و از طریق مترو به راحتی قابل دسترسی است. دارای طراحی مدرن و اتاق های شیک و مجهز می باشد.

از امکانات هتل می توان به رستوران و بار، باشگاه ورزشی، سالن کنفرانس و پارکینگ رایگان اشاره کرد.

بهترین هتل های اقتصادی در مونترال

اگر بودجه محدودی دارید، نگران نباشید. مونترال هتل های اقتصادی و مقرون به صرفه زیادی دارد که اقامتی راحت را با قیمت مناسب ارائه می دهند. در ادامه 3 هتل اقتصادی برتر معرفی می شوند.

1. آپارتل هتل آدرس

این هتل اقتصادی در مرکز شهر واقع شده و اتاق های ساده و تمیزی دارد. هتل دارای مینی بار، سالن صبحانه رایگان، وای فای رایگان و مکان های تفریحی مثل بیلیارد و پینگ پنگ است.

2. آپارتل هتل مونترال ایکونومیکس

این هتل با نرخ مناسب در مرکز شهر واقع است و دسترسی عالی به مترو و اتوبوس دارد.

هتل های دیگر 

هتل لو سنترویل

این هتل مدرن واقع در مرکز شهر، دارای امکانات رفاهی بسیار زیادی از جمله استخر داخلی، سالن ورزش، رستوران و کافه می‌باشد. اتاق‌های این هتل بسیار شیک و مدرن طراحی شده‌اند و دارای تلویزیون‌های صفحه تخت و حمام‌های مجهز می‌باشند.

هتل لِ وستین

این هتل لوکس در نزدیکی ایستگاه مترو مک‌گیل واقع شده و دسترسی آسانی به نقاط مختلف شهر دارد. رستوران‌های معروف، استخر داخلی، باشگاه ورزشی و اتاق‌های شیک و مدرن از ویژگی‌های این هتل هستند.

هتل رینسانس مونترال

این هتل شیک و مدرن در مرکز شهر واقع شده و دارای لابی بسیار زیبا، رستوران، بار، باشگاه ورزشی و استخر داخلی است. اتاق‌های این هتل برای اقامت‌های کوتاه و بلندمدت مناسب هستند.

هتل سوییت 7007

این هتل شیک واقع در مرکز شهر دارای سوئیت‌های مجلل، امکانات ورزشی و تفریحی، رستوران و نمای زیبای شهر از اتاق‌ها می‌باشد. خدمات VIP و منحصربفرد از ویژگی‌های این هتل است.

نتیجه گیری:

شهر زیبای مونترال دارای هتل های متنوع و با کیفیتی است که می توانند پاسخگوی نیازهای مختلف مسافران باشند. هتل هایی مثل فرمونت، دلتا، ریتز-کارلتون و سنت جیمز از معتبرترین و مجلل ترین هتل های شهر محسوب می شوند که با داشتن امکانات و خدمات عالی، اقامتی راحت و لذت بخش را برای میهمانان فراهم می کنند. انتخاب هر کدام از این هتل ها می تواند سفری خاطره انگیز را تضمین کند.

انتشار: 12 مهر 1402 بروزرسانی: 16 مهر 1402 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 521

به "هتل های شهر مونترال برای سفرهای خاطره انگیز" امتیاز دهید

2 کاربر به "هتل های شهر مونترال برای سفرهای خاطره انگیز" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های شهر مونترال برای سفرهای خاطره انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید