هنوز میزان خسارات به خانه های هرمزگان مشخص نیست

به گزارش مجله سفرنامه دبی، تا کنون آمار دقیقی از میزان خسارات به واحدهای مسکونی و ساختمانهای استان هرمزگان تعیین نشده و طبق اعلام بنیاد مسکن، نیروها و ماشین آلات بنیاد برای ارزیابی، تعیین خسارات و آواربرداری در حالت آماده باش به سر می برند.

هنوز میزان خسارات به خانه های هرمزگان مشخص نیست

به گزارش خبرنگاران، در حال حاضر جزئیات خسارات به واحدهای مسکونی و ساختمانهای واقع در منطقه ها زلزله زده استان هرمزگان تعیین نیست و به محض اینکه ستاد حوادث استان تصمیمی مبنی بر اعزام ماشین آلات و ارزیابهای بنیاد مسکن به منطقه اتخاذ کند فعالیتهای بنیاد شامل ارزیابی، تعیین خسارات، آواربرداری و بازسازی آغاز می شود.

بنیاد مسکن در این زمینه به خبرنگاران گفت که اولین کسانی که به منطقه ها آسیب دیده اعزام می شوند گروههای امدادی و هلال احمر هستند و با تصمیم ستاد حوادث، ارزیاب ها و ماشین آلات بنیاد مسکن برای ارزیابی خسارات، آواربرداری و بازسازی واحدهای آسیب دیده وارد عمل خواهند شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد، نیروهای بنیاد در استان هرمزگان در حال اعزام به منطقه ها آسیب دیده هستند و به محض ارزیابی و تعیین خسارات، اطلاعات آن در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

بنابراین گزارش، ساعت 15:36 روز یکشنبه 23 آبان 1400 زمین لرزه ای به بزرگی 6.4 ریشتر عمق 18 کیلومتری منطقه لافت در استان هرمزگان را لرزاند و چند ثانیه پس از آن نیز زلزله ای دیگر به بزرگی 6.3 ریشتر همین منطقه را در عمق 10 کیلومتری از زمین لرزاند. تا کنون یک فوتی و 11 مصدوم گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2070

به "هنوز میزان خسارات به خانه های هرمزگان مشخص نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنوز میزان خسارات به خانه های هرمزگان مشخص نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید