تصاویر ، تبدیل مرسدس بنز به یک وانت آفرود شگفت انگیز

به گزارش مجله سفرنامه دبی، پیکاپ جی واگن خودرویی مناسب برای انجام سفرهای ماجراجویانه در روزهای تعطیل و آخر هفته است.

تصاویر ، تبدیل مرسدس بنز به یک وانت آفرود شگفت انگیز

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نیو اطلس، پیت 26 موتوراسپرتز (Pit26 Motorsports) کمپانی سفارشی ساز کلاس G مرسدس بنز مستقر در کالیفرنیا، خودرویی ساخته و آن را قوی ترین پیکاپ آفرود خود نامیده است. این کمپانی خودروی مرسدس بنز 4 در 4 را به یک پیکاپ کشیده با عمر بالای سواری تبدیل می نماید که کاملا برای سفرهای یک شبانه روزی ماجراجویانه مناسب است. این پیکاپ مانند یک وانت برابوس است که فقط برای آمریکا ساخته شده است.

پیت 26این ساختار خاص را برای دوستداران زندگی در فضای باز که در پی سفر به همه جا از سواحل دور افتاده تا قله های مرتفع هستند، توسعه داده است. این پروژه با یک مرسدس AMG G63 تازه شروع شد. فضای داخلی لوکس این خودرو دست نخورده باقی ماند، اما بیرون آن از نقاط تماس تایر به زمین گرفته تا بالای سقف، دست خوش تغییرات زیادی شد.

همانطور که از نگاه اول تعیین است، Pit26 از ترفند همواره محبوب محورهای پورتال استفاده می نماید تا G63 را تقریبا 15 سانتی متر از سطح زمین بلندتر کند. به منظور پیشگیری از آسیب به زیر بدنه این پیکاپ در صورت برخورد به اشیاء بلند در طول مسیر، یک بسته محافظ به زیر بدنه این خودرو افزوده شده است.

بسته به زاویه ای که از آن نگاه می کنید، چیزی که ممکن است در نگاه اول تعیین باشد یا تعیین به نظر نرسد، این است که Pit26 فاصله بین دو محور را نزدیک به 51 سانتی متر افزایش داده است که این باعث تثبیت تخت کوچک وانت که دقیقا پشت این پیکاپ چهار در قرار گرفته، شده است. بالاتر از این تخت در فضای پشت وانت دو میله عریض محافظ دوچرخه پیچ می گردد، که بعلاوه برای نگه داشتن ابزارهای تجاری مانند بیل، اره برقی و تخته های کششی استفاده می گردد.

بیشتر بخوانید:

  • تصاویر | پیشتازی بنز در فراوری ون های برقی و تفریحی | برنامه مرسدس برای یک دهه آینده اعلام شد

جلوی قفسه ای که در سقف این خودرو قرارگرفته نیز با دوجین لامپ کمکی KC Hi-Lite تزئین شده است که سیل نور را در تاریک ترین پس زمینه های خارج از جاده ارائه می نماید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 تیر 1402 بروزرسانی: 3 تیر 1402 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2441

به "تصاویر ، تبدیل مرسدس بنز به یک وانت آفرود شگفت انگیز" امتیاز دهید

1 کاربر به "تصاویر ، تبدیل مرسدس بنز به یک وانت آفرود شگفت انگیز" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، تبدیل مرسدس بنز به یک وانت آفرود شگفت انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید