ویوو سیتی بهترین مرکز خرید سنگاپور

به گزارش مجله سفرنامه دبی، آشنایی با مرکز خرید ویوو سیتی در سنگاپور

سنگاپور یکی از کشورهای مدرن آسیایی است و با توجه به پیشرفت های بسزایی که در سال های اخیر داشته توانسته به عنوان یکی از مقاصد گردشگری و توریستی در سطح بین الملل نیز مطرح باشد. نام این سرزمین در زبان سانسکریت به معنای شهر شیر است. به همین دلیل یک مجسمه شیر در پارک مرلیون قرار گفته است تا این مفهوم را به جهانیان برساند. می توان با جرات سنگاپور را یکی از برترین نقاط گردشگری در آسیا بیان کرد. با توجه به مساحت کم این کشور اما سالانه پذیرای رویدادهای مهم و علاوه بر آن جاذبه های گردشگری جذابی می باشد. اما ما در این مطلب از مجله گردشگری خبرنگاران قصد داریم تا درباره ویوو سیتی در سنگاپور که یکی از بهترین مراکز خرید در این کشور می باشد صحبت کنیم، تا زمانی که به این کشور سفر کردید و قصد خرید داشتید به سمت آن بروید و خریدتان را انجام دهید. در ادامه با همراه باشید تا درباره مرکز خرید ویوو سیتی در سنگاپور بیشتر بدانید.

ویوو سیتی بهترین مرکز خرید سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، در این مطلب می خواهیم ویوو سیتی در سنگاپور صحبت کنیم؛ با توجه به این که سنگاپور در سال های اخیر با پیشرفت های بسزایی برخوردار بود نیز توانسته به عنوان یکی از غول های مالی در جنوب شرقی آسیا محسوب بگردد و به دلیل اقتصاد دانش بنیان، گوی سبقت را از برترین های مالی و علمی قاره کهن مثل کره جنوبی و ژاپن ربوده است. مرکز خرید ویوو سیتی یکی از لوکس ترین بازارهای تجاری سنگاپوری ها به شمار می رود که سالانه با استقبال میلیون ها گردشگر از سراسر دنیا قرار می گیرد. در این مرکز خرید جشنواره هایی موضوعی و در کنار بازی و تفریح همگی سبب شده اند تا بازدیدنمایندگان اگر خریدی هم نداشته باشند برای گذراندن اوقات خود به سمت این ویوو سیتی در سنگاپور در سفرشان حتما می روند.

معرفی مرکز ویوو سیتی در سنگاپور

ویوو سیتی در سنگاپور به عنوان یکی از بهترین و لوکس ترین مراکز خرید در پایتخت این کشور واقع شده است و در سال 2007 میلادی نیز افتتاح گشت. وسعت این مرکز خرید در سنگاپور به 140 هزار مترمربع می رسد و در 5 طبقه ساخته شده است. زمانی وارد ویوسیتی در سنگاپور می گردد قریب بر 350 فروشگاه را شاهد خواهد بود که طیف متنوعی از محصولات را با برندهای معتبر در این مرکز خرید می توانید در اختیار داشته باشید؛ از جمله برندهای معتبری که در این ویوسیتی در سنگاپور می توانید دسترسی داشته باشید عبارت از جورجیو آرمانی تا H&M از پیاژه تا رالف لورن، همه در ویو سیتی در سنگاپور دارا شعبه هستند. نکته ای که باید توجه داشته باشید آن است که معروفیت ویوو سیتی، تنها به معیارهای برندینگ و فضا و معماری داخلی مرتبط نیست.

البته فروشگاه ویوو سیتی در سنگاپور تنها برای خرید کردن نیست بلکه در این مرکز خرید انواع رستوران ها و کافه ها هم وجود دارد که برای شکم گردی بسیار مناسب هستند، از آن جمله این رستوران ها می توان به فود کورت های آسیایی، اروپایی، آمریکایی و جشنواره هایی از غذا و نوشیدنی های مختلف نیز اشاره کنیم که هر کدام از این موارد در جذب گردشگر می توانند گزینه های بسیار جذابی باشند. در پشت بام ویووسیتی در سنگاپور از جمله جاهایی است که کاربران تریپ ادوایزر به آن توجه زیادی داشته و به گردشگران سنگاپور توصیه می نمایند تا ارتفاع گردی در این کشور لوکس و جذاب را در شب تجربه نمایند.

ویوو سیتی برای یک خرید و تفریح خانوادگی بسیار مکانی لوکس و عالی می باشد و لحظات خوب و بسیار خوشی را در اختیار افرادی که اهل سفرهای لوکس هستند قرار می دهد. در این مرکز خرید علاوه بر تمام مواردی که گفتیم یک Kids Club هم وجود دارد که در آن یک زمین بازی جذاب و قایق های پدالی متناسب با سن بچه ها نیز در آن فراهم آمده تا بچه ها شما هم از آمدن به این مرکز خرید حس و حال خوبی را تجربه نمایند. در نهایت برای استراحت کردن خودتان هم می توانید در محوطه مرکز خرید ویوو سیتی در سنگاپور قدم بزنید و در محوطه وسیع آن با تعدادی مجسمه و آثار هنری بزرگی که در آن وجود دارد عکس هایی به یادگار بیاندازید.

برآورد هزینه در مرکز خرید ویوو سیتی

قطعا می دانید که سنگاپور یکی از کشورهای گران قیمت برای سفر و زندگی می باشد در نتیجه نباید انتظار این را داشته باشید که در همچین مرکز خرید لوکسی بتوانید همه چیز ارزان باشد. اما با این حساب اگر شما حسابی آن را بگشت می توانید با هزینه کم هم آن چیزهایی را که احتیاج دارید را بخرید.

امکانات رفاهی در مرکز خرید ویوو سیتی

  • پارک اسکای | Sky Park

در طبقه سوم این مرکز خرید که در واقع پشت بام آن می گردد با مکانی بسیار با صفا که در واقع یک پارک است روبرو می شوید. این پارک مکانی بسیار مناسب برای استراحت کردن است و مساحت آن 4 برابر یک استخر المپیک با رودخانه مصنوعی و استخرهای کوچک و بزرگش است.

  • سالن آمفی تئاتر

در همین پشت بام یک سالن آمفی تئاتر هم وجود دارد که محلی مناسب برای اجرای هنرمندان ناشناس و خیابانی می باشد. این سالن برای گذراندن دقایقی خوش گزینه بسیار خوبی است. البته استفاده از این بخش تنها به برنامه های هنری محدود نمی گردد و این آمفی تئاتر روباز در طی سال میزبان برنامه ها و رویدادهای مختلف است.

ساعت کاری: 10 صبح تا 10 شب

آدرس: 1 Harbourfront Walk, سنگاپور 098585

آثار هنری در مرکز خرید ویوو سیتی

1- درخت گل | Flower Tree

یک گل سازه ای فلزی 6 متری در این مرکز خرید ویوو سنتر در سنگاپور وجود دارد که بر روی آن گل های حجیم و رنگارنگی قرار داده شده است. این درخت اثری از یک هنرمند معروف کره ای به نام چوی جئونگ هوا است که وی در وصف این گل گفته است که گل ها نمادی از فراوانی، شجاعت و جوانی هستند و باعث می شوند تا مردم در میان شلوغی روزمره، دمی بایستند و از رنگ و بوی آن ها سرمست شوند.

2- گوگو | Gogo

یک اثر دیگری که در این مرکز خرید وجود دارد و کودک درون بازدیدنمایندگان را به خود درگیر می سازد گوگو است که در واقع یک لاین موشک با ارتفاع 10 متری است. این موشک قرمز رفت در وسط چمن های ورودی ویوو سیتی قرار گرفته است. هنرمند این مجسمه دیدنی یکی از معروف ترین مجسمه سازان هلندی به مارک رویگراک می باشد.

3- آدم برفی | Snowman

دیگر آثار دیدنی که در ویوو سیتی در سنگاپور وجود دارد یک تندیس با نمک از آدم برقی است که روبه روی خلیج قرار گرفته و ارتفاع آن برابر با 13 متر می باشد. این تندیس را یک هنرمند آلمانی به نام اینگس ایدی ساخته است و از نکات جذاب آن محل قرارگیری آن در میان درختان گرمسیری و نخل ها می باشد و همین خود یک پارادوکس بسیار جذاب را فراهم آورده است.

4- آن جا | There

دیگر اثر دیدنی که در مرکز خرید ویوو سیتی در سنگاپور می توانید مشاهده کنید آن جا است که مجسمه یک ژیمناست با انرژی را به تصویر می کشد. در این اثر دیدنی شما یک مرد را که در حال تاب خوردن و ارتفاع 6 متر از زمین را دارا است را شاهد خواهید بود.

نکاتی درباره ویوو سیتی در سنگاپور

  • ویوو سیتی در سنگاپور دارای وای فای رایگان است و شما می توانید به محض ورود به این مرکز خرید خودتان را به پیشخوان های مشتریان که در طبقه منفی 2 یا طبقه 1 هستند برسانید و با ارائه پاسپورت خودتان یک کد 6 رقمی را دریافت کنید و به اینترنت مجموعه متصل شوید. یوزرنیم شبکه وایفای ویوو سنتر [email protected] می باشد وپس از آن با ورود به صفحه اول، گزینه (I am a Tourist) را انتخاب نموده و سپس کد 6 رقمی خودتان را انتخاب نمایید.
  • در صورتی که خودتان یا همراهانتان خسته شدید در این مرکز خرید جایگاه های چرخداری وجود دارد که می توانید با مراجعه به پیشخوان خدمات مشتریان که همانطور که گفتیم در طبقه های منفی 2 و یا 1 یک جایگاه چرخدار را تهیه کنید.
  • حتی شما در این مرکز خرید ویوو سنتر در سنگاپور نباید نگران شارژ موبایل خودتان باشد چرا که ایستگاه هایی در این مرکز خرید وجود دارد که شما می توانید چند لحظه در این ایستگاه بمانید و موبایلتان را شارژ نمایید. خوبی این ایستگاه ها آن است که موبایل شما در حین شارژ قفل می گردد و کسی امکان به سرقت بردن موبایل را ندارد.

منبع: www.vivocity.com.sg

منبع: الی گشت
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 516

به "ویوو سیتی بهترین مرکز خرید سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویوو سیتی بهترین مرکز خرید سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید