پروژه بازگشت جدی شد؛ جایگاه گواردیولا به کاپیتان نکو می رسد؟

به گزارش مجله سفرنامه دبی، تهران (پانا) - به احتمال زیاد طی ساعات آینده باشگاه فولاد سرمربی نو خود را برای ادامه دیدارهای لیگ برتر فوتبال ایران معرفی خواهد نمود.

پروژه بازگشت جدی شد؛ جایگاه گواردیولا به کاپیتان نکو می رسد؟

با گذشت تنها 4 هفته از فصل نو لیگ برتر فوتبال ایران، مدیران باشگاه فولاد خوزستان تبدیل به دومین تیمی شدند که در فصل نو لیگ برتر حکم اخراج سرمربی خود را صادر کردند و به حضور عبدالله ویسی در جمع این تیم سرخپوش خاتمه دادند.

البته در خبری که بامداد امروز روابط عمومی باشگاه فولاد خوزستان منتشر کرد، عنوان برکناری یا اخراج برای ویسی به کار برده نشد تا این جدایی مانند جدایی فیروز کریمی از تراکتور تبریز به نوعی جدایی محبت آمیز تلقی گردد اما آنطور که از شواهد و شنیده ها در اهواز برمی آید، خاتمه کار عبدالله ویسی و فولاد خوزستان محبت آمیز نبوده و او به نوعی از کار برکنار شده و هنوز نتوانسته است با این معادله کنار بیاید که چطور مدیران یک باشگاه با کسب 4 امتیاز از 4 بازی (یک برد، یک تساوی و 2 باخت) تصمیم گرفته اند به همکاری با او خاتمه دهند.

به هر صورت باید خاتمه کار عبدالله ویسی یا همان گواردیولای فوتبال ایران را با فولاد خوزستان را قطعی دانست و او پس از بازی های تیم ملی و از هفته پنجم دیگر روی نیمکت فولاد خوزستان حضور نخواهد داشت اما نکته مهم اینجاست که براساس شنیده ها از اهواز، کار بازگشت جواد نکونام به فولاد خوزستان قطعی شده و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران که فصل قبل توانست فولاد را قهرمان جام حذفی کند یکبار دیگر به اهواز برخواهد گشت تا روی نیمکت تیم سابقش قرار بگیرد.

در فصل بیست و یکم لیگ برتر در حالی که تنها 4 هفته از رقابت ها گذشته است، همکاری 3 سرمربی با تیمشان به خاتمه رسیده است. محمدرضا مهاجری اولین سرمربی بود که در فصل نو و خیلی زود به وسیله مدیران باشگاه پدیده (شهر خودرو) مشهد اخراج شد و جای خود را به اکبر میثاقیان داد. سپس فیروز کریمی بدنبال دو شکست متوالی از سرمربیگری تراکتور استعفا کرد و هنوز تکلیف سرمربی نو این تیم معین نشده است. و حالا نوبت به فولاد خوزستان رسید که با عبدالله ویسی خاتمه همکاری دهد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2056

به "پروژه بازگشت جدی شد؛ جایگاه گواردیولا به کاپیتان نکو می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه بازگشت جدی شد؛ جایگاه گواردیولا به کاپیتان نکو می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید