پریرا باید الگو باشد، حواشی بازی استقلال از خود بازی سنگین تر بود

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال فولاد خوزستان شب گذشته در هفته بیست و دوم لیگ برتر پیروز شد با نتیجه 2 بر یک ماشین سازی را شکست بدهد و به رده سوم جدول رده بندی لیگ صعود کند.

پریرا باید الگو باشد، حواشی بازی استقلال از خود بازی سنگین تر بود

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد درباره این پیروزی به خبرنگاران، گفت: کم کم داریم ثمره زحمات تقریباً یک ساله خود را می گیریم. نشان دادیم که با کار گروهی و کوشش و هدف گذاری مناسب جلو آمده ایم. نیمی از راه سخت را طی نموده ایم ولی برای ما 50 درصد دیگر این راه در هشت بازی به جامانده خلاصه می گردد. باید از حمایت های کارخانه فولاد، مدیران باشگاه و همچنین رسانه ها بخصوص رسانه های خوزستان تشکر کنم.

آذری ادامه داد: هفته گذشته بازی فوق العاده سنگینی با استقلال داشتیم که حواشی آن از خود بازی هم سنگین تر بود. در بُعد رسانه ای کوشش کردیم از حقمان دفاع کنیم تا تیم درون زمین کار خودش را انجام بدهد. از تک تک بازیکنان تشکر می کنم. البته هوای اهواز روز به روز گرمتر می گردد. کرونا هم هر لحظه حلقه را تنگ تر می نماید. رعایت پروتکل ها با هزینه هایی که دارد سخت است ولی امیدواریم بازیکنان ما در چند بازی به جامانده به این ویروس مبتلا نشوند.

مدیرعامل باشگاه فولاد درباره بازی شب گذشته هم اظهار داشت: ماشین سازی ابتدای کار خوب ظاهر شد و ما روی یک غفلت گل خوردیم. باید فکری به حال این موضوع کنیم. خوشبختانه بعد از گل و با برنامه های جواد نکونام نبض بازی را در دست گرفتیم و بازیکنانمان فوق العاده عمل کردند.

آذری با اشاره به اخراج شهاب گردان دروازه بان فولاد به خاطر تلف کردن وقت مسابقه توضیح داد: گردان در صحنه دریافت کارت زرد دوم بی تجربگی کرد و تصمیم آقای مهدوی داور مسابقه صد درصد درست بود. از داور تشکر می کنم که قاطعانه تصمیم گرفت. گردان این فصل جزو بهترین بازیکنان فولاد بوده است ولی این کار وی باعث شد 10 دقیقه به شدت استرس داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش، با تمجید از لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی فولاد ادامه داد: پریرا 95 دقیقه کوشش کرد، گل زد و پایه گذار یک گل هم شد. ببینید او چقدر شهامت داشت که بعد از اخراج گردان درون دروازه ایستاد. او باید برای بازیکنان جوان فولاد الگو باشد. البته تمام بازیکنان ما فوق العاده عمل کردند و امیدوارم در هشت بازی آینده هم همینطور باشند.

مدیرعامل باشگاه فولاد در مورد ابتلای فرزاد جعفری بازیکن این تیم به کرونا، گفت: امیدوارم مسئله خاصی نباشد. تمام باشگاه ها باید با صداقت تست کرونا بدهند و اگر مسئله ای وجود دارد، اعلام نمایند وگرنه تعداد زیادی از بازیکنان و مربیان به کرونا مبتلا می شوند. الان سخت گیری ها کمتر شده و خیلی ها پروتکل ها را رعایت نمی نمایند. شدیدترین خطر هم ساده انگاری کرونا است.

آذری در پاسخ به این سئوال که آیا پول دو بازیکن برزیلی و طلبکار فولاد پرداخت شد؟ اظهار کرد: قصد داشتیم به وسیله شرکت فولاد پول این بازیکنان را بدهیم که عملی نشد. در حال تغییر کانال انتقال این پول هستیم؛ همان کانالی که پول پاتوسی را پرداخت کردیم.

مدیرعامل فولاد در انتها درباره عدم بازگشت آیاندا پاتوسی هافبک آفریقایی به ایران هم گفت: دو، سه بار برای پاتوسی بلیت پرواز گرفتیم ولی پروازها از طرف هواپیمایی کنسل شد. همچنان پیگیر بازگشت این بازیکن هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1276

به "پریرا باید الگو باشد، حواشی بازی استقلال از خود بازی سنگین تر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پریرا باید الگو باشد، حواشی بازی استقلال از خود بازی سنگین تر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید