پشت پرده جدایی محمد دانشگر از استقلال

به گزارش مجله سفرنامه دبی، طرفداران استقلال محمد دانشگر را با شادی های خاص پس از گل به خاطر دارند. یکی از مهمترین گل های این بازیکن در شهرآورد تهران به ثمر رسید. دانشگر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران در شهریور سال 1399 پیروز شد در وقت های اضافه دروازه پرسپولیس را باز کند. آن بازی با تساوی 2 بر 2 به خاتمه رسید تا استقلال در ضربات پنالتی برنده بازی باشد.

پشت پرده جدایی محمد دانشگر از استقلال

این مدافع بعلاوه در فصل بیست و یکم فوتبال ایران نقش به سزایی در قهرمانی تیم داشت و در بازی حساس استقلال و سپاهان نیز پیروز به گلزنی شد.

دانشگر که قراردادش با استقلال تهران تا خاتمه فصل بیست و یکم بود در نهایت تصمیم گرفت از این تیم جدا و پیراهن سپاهان اصفهان را بر تن کند، اقدامی که با واکنش منفی بسیاری از طرفداران استقلال همراه بود.

اما واقعیت جدایی دانشگر از استقلال چه بود آیا وی تنها به خاطر پول راهی اصفهان شد؟

پاسخ به این سوال بدون شک خیر است؛ زیرا تمام فعالیت های نقل و انتقالاتی استقلال با هماهنگی ریکاردو ساپینتو سرمربی این تیم انجام می گردد و او در زمینه خرید بازیکن و تمدید قرارداد ها نظر خواهد داد. یکی از بازیکنان مورد اعتماد ساپینتو مدافع برزیلی است. رافائل سیلوا که با عملکرد درخشان خود در استقلال به مهره تاثیرگذار تیم تبدیل شده، اکنون در آستانه تمدید قرار گرفته است.

بعضی اخبار حکایت از آن دارد که اولویت تمدید قرارداد سیلوا و تمرکز کادر فنی و مسوولان باشگاه بر روی جذب این بازیکن در نهایت موجب شد تا دانشگر در پی تیم نو باشد. البته جدایی دانشگر و پافشاری بر جذب سیلوا موجب شده تا این بازیکن برزیلی در پی افزایش مبلغ قرارداد خود باشد، زیرا استقلال بیش از هر زمان دیگری به حضور وی در خط دفاعی احتیاج دارد.

منبع: فرارو
انتشار: 1 مرداد 1401 بروزرسانی: 1 مرداد 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2277

به "پشت پرده جدایی محمد دانشگر از استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشت پرده جدایی محمد دانشگر از استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید