پنج مکان ترسناک در دبی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، آیا تا به حال به شهر زیبای دبی سفرکرده اید؟ دبی به عنوان یکی از مدرن ترین و پر بازدیدترین شهر ها در دنیا شناخته شده است. به نظر شما در چنین شهر زیبا و مدرنی، مکان هایی وجود دارد که تحت تسلط موجودات ماورایی باشد؟ آیا مکان هایی خالی از سکنه در این شهر شگفت انگیز پیدا می گردد؟ ما در این مطلب قصد داریم به معرفی مکان های ترسناک در دبی بپردازیم، پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

پنج مکان ترسناک در دبی

در این گزارش ما برای شما از مکان های خالی از سکنه دبی صحبت خواهیم کرد. مکان هایی که رعب و وحشت را در بین مردم ایجاد نموده است و به گفته اهالی، محل سکونت موجودات ماورایی است.

طبق گزارشات ثبت شده پنج مکان ترسناک و خالی از سکنه در دبی وجود دارد. اگر فردی ماجراجو و به دنبال هیجان هستید و از ژانر ترسناک خوشتان می آید، در این مطلب با ما همراه باشید. شما میتوانید در سفر بعدی خود به دبی به این مکان ها رفته و از این مکان های خالی از سکنه بازدید کنید تا رعب و وحشت واقعی را تجربه نمایید.

1) الجزیره الهمرا: دهکده ارواح

این دهکده خالی از سکنه روزگاری محل سکونت سه قبیله معروف عرب بوده است. این دهکده به دلیل نزدیکی آن به دریا و جاذبه های دیدنی، محلی پر رفت و آمد به شمار می آمده است. ولی به مرور زمان طبق گفته مردم محلی به دلیل فعالیت های ارواح و اتفاق های عجیب و غریبی که در آنجا اتفاق می افتاده است، مردم این دهکده پر رونق را تخلیه کردند. شما میتوانید از مردم محلی درخواست کنید تا داستان های ترسناک این دهکده متروکه را برایتان تعریف نمایند. به شما توصیه می گردد قبل از طلوع افتاب و شبانه از این مکان دیدن نکنید.

مکان این دهکده: منطقه راس الخیمه

2) کاخ القسیمی: کاخ خالی از سکنه

آیا تا به حال داستان ها و فیلم هایی درباره کاخ های اسرار آمیز و ترسناک خوانده و دیده اید؟ کاخ زیبای القاسیمی در دبی که روزی یکی از مکان های زیبای دبی به شمار می رفت و محل سکونت خانواده ای اشرافی بود، امروزه به علت فعالیت های ارواح که در آن مشاهده شده به مکانی متروکه و تسخیر شده تبدیل شده است. طبق گزارش مردم محلی شب ها صدای ارواح از این کاخ به گوش می رسد و حتی گاهی شاهد بازی بچه ها در این کاخ بوده اند. عجیب ترین اتفاق این است که طبق گزارشات اثاثیه این کاخ بعد از گذشت 200 سال مثل روز اول سالم و تمیز باقی مانده اند.کاخ القسیمی امروزه به عنوان ترسناک ترین مکان دیدنی دبی معروف شده است.

مکان این کاخ: آل ذیث، نیم ساعت فاصله از دبی

3) تونل پان امارات: تونل تاریکی

همواره تونل ها به خاطر ماهیت تاریک و باریک آن ها باعث ترس مردم می گردد. در این میان وقتی که در تونلی فعالیت ارواح مشاهده گردد این ترس دوچندان شده و رعب و وحشت برای مردم ایجاد میکند. تونل پن امارات در نزدیکی جاده فرودگاه امارات یکی از تونل هایی است که طبق گزارش مردم در حین عبور از آن ارواح به آزار و اذیت شخص می پردازند و موج منفی ای که از آن ساطع می گردد به راحتی قابل لمس است. همچنین در طی گدز از تونل بسیاری از اتومبیل ها دچار حوادث و تصادفات عجیبی خواهند شد که توجیه اساسی ندارد. همچنین طبق گزارشات مردم محلی در نزدیکی این تونل یک ساختمان قدیمی وجود دارد که مردم صداهای عجیب از ان می شنوند. همه این شواهد دست به دست هم داده تا این تونل به مکانی رعب آور و ترسناک تبدیل گردد.

آیا شما جرات عبور از این تونل مخوف را دارید؟

4) دروازه الخیل: آپارتمان ترسناک

یکی دیگر از مکان های مخوف و ترسناک دبی آپارتمان الخیل است. این آپارتمان به دلیل فعالیت های موجودات ماورالطبیعه به یکی از مکانهای خالی از سکنه در دبی تبدیل شده است. طبق گزارش ساکنان این آپارتمان اشیا به طرز عجیبی گم شده و در مکان های دیگر پیدا می شدند. اما علت تخلیه این آپارتمان در اصل خودکشی سه تن از اعضای آن بود که به نحو هراس انگیز و عجیبی رخ داده است. طبق گزارشات مردم محلی در طول شب ناله و فریاد هایی به گوش می رسد که بیانگر حضور ارواح شیطانی در این مکان هستند. اگر علاقه مند هستید که از این آپارتمان مخوف دیدن فرمایید حتما اطلاعات لازم را از مردم محلی کسب نمایید.

مکان: دبی

5) جمیرا: خانه ارواح، از مکان های ترسناک در دبی

بارها و بارها در فیلم های ترسناک شاهد بوده ایم که اهالی یک خانه به خاطر ترس از آزار و اذیت ارواح محل سکونت خود را ترک می نمایند. یکی از ساختمان های پلاک چهار در بهترین منطقه شهر دبی چنین سرنوشتی را برای ساکنان خود رقم زده است. این خانه خالی از سکنه در سال 2011 محل سکونت خانواده ای فیلیپینی بود. آن ها شاهد فعالیت های عجیب ماورالطبیعه بودند و مورد آزار و اذیت ارواح قرار میگرفته اند. از این رو تصمیم می گیرند این خانه را با تمام وسایل آن ترک نمایند. طبق گفته ساکنان شب ها با صدای ناله های یک مرد و گریه نوزاد از خواب بیدار می شدند. حتی شاهد جا به جایی وسایل و گم شدن اثاثیه هم بوده اند. مردم محلی بر این باور هستند که این خانه دارای بار منفی و شیطانی است که باعث رعب و وحشت بازدیدنمایندگان می گردد.

مکان: منطقه جمیرا

در این گزارش ترسناک ترین مکان ها در دبی را برای شما معرفی کردیم. اگر به دنبال ماجراجویی و کشف ماورالطبیعه هستید، می توانید از این مکان ها دیدن فرمایید و هیجان واقعی را تجربه نمایید. ولی به شما توصیه می گرددکه از خطر آن مطلع باشید و از مردم محلی اطلاعات لازم را کسب نمایید.

0

منبع: دلتابان
انتشار: 15 مهر 1399 بروزرسانی: 15 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1356

به "پنج مکان ترسناک در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنج مکان ترسناک در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید