کاخ سعدآباد پیروز به دریافت گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار منتشر شده، کاخ سعدآباد پیروز به دریافت گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت شد.

کاخ سعدآباد پیروز به دریافت گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت شد

کیا پارسا گفت: در راستای حفظ، نگهداری، معرفی بهتر و دقیق تر میراث ملی کشورمان با تعریف پروژه ای کارآمد و مؤثر برای بهبود فعالیت های موزه داری، گردشگری و ارائه خدمات به مخاطبان، سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد بین المللی ایزو 9001 را در این مجموعه مستقر کردیم تا خدمات این مجموعه را در سطح بین المللی ارتقا دهیم.

مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد اضافه کرد: از مزایای استقرار این سیستم می توان به بهبود ارائه خدمات در تمامی سطوح مجموعه، افزایش رضایتمندی تمامی ذی نفعان، بهبود شرایط نگهداری و ترمیم آثار و ابنیه مجموعه، انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز مسائل بالقوه و حوادث احتمالی، ثبت و نگهداری تجربیات منحصر بفرد و دانش کسب شده در حوزه موزه داری و بازسازی (مدیریت دانش)، تسهیل مسیرهای ارتباطی مردم با مجموعه، گردشگران و بازدیدکنندگان خارجی و... اشاره نمود.

پارسا توضیح داد: این پیروزیت برای نخستین بار در ایران به وسیله این مجموعه تاریخی فرهنگی و با استفاده از سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای آخرین ویرایش استاندارد بین المللی ایزو 9001 (سال 2015) به وسیله تیم ممیزی شرکت PIN Co براساس برنامه زمان بندی شده با سطح کیفی بسیار بالا انجام شد.

او ادامه داد: این طرح گسترده با هدایت مدرسان و متخصصان معتمد و متعهد در این حوزه و با کوشش مسئولان و کارکنان کاخ سعدآباد اجرا شده است.

مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد اعلام کرد: ممیزی نهایی این مجموعه به وسیله تیم ممیزی شرکت PIN Co در 21 و 22 اردیبهشت 1400 با پیروزیت انجام و کاخ سعدآباد پیروز به دریافت گواهینامه بین المللی ISO 9001:2015 شد.

مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد پیش از این هم پیروز به دریافت سه جایزه ملی تعالی سازمانی در بخش گردشگری طی سالهای 1397 و 1398 از مراجع ذی صلاح شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 8 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 شهریور 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1956

به "کاخ سعدآباد پیروز به دریافت گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سعدآباد پیروز به دریافت گواهینامه استاندارد مدیریت کیفیت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید