کرین یاب راهکاری برای ساخت و ساز دقیق ، ایمن و سریع

به گزارش مجله سفرنامه دبی، کرین یاب راهکاری برای ساخت و ساز دقیق ، ایمن و سریع

در هر پروژه و در ساختی که تحت نظارت کارشناس و مهندس واقع شده است، اولین و مهم ترین هدف حفظ امنیت جان کارکنان است و رعایت اصول استاندارد برای صاحبان پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است. بعد از تأمین امنیت کارکنان، صاحبان پروژه می کوشند که هزینه های جاری را به حداقل برسانند و با پیشبرد سریع اهداف خود از منابع موجود در پروژه حداکثر استفاده بهینه را ببرند. کیفیت سازه، هدف نهایی است که در پی تأمین اهداف ابتدایی یعنی امنیت و سرعت قابل دست یابی است. برای رسیدن به چنین نتایجی در هر پروژه عمرانی و صنعتی، کرین یاب ایده آل ترین انتخاب است. بهره گیری از خدمات تیم مجرب کرین یاب راهکاری منحصر به فرد برای ساخت و سازهای دقیق، ایمن و سریع می باشد. در ادامه شما را با خدمات این مجموعه آشنا خواهیم کرد.

کرین یاب راهکاری برای ساخت و ساز دقیق ، ایمن و سریع

این مجموعه با خرید، فروش، تعمیرات و اجاره آسانسور کارگاهی و تاور کرین، فراوری کارآمد با نتایج مثبت را برای صنایع و پروژه های مختلف به ارمغان می آورند.

در زیر این تجهیزات را معرفی می کنیم.

آسانسور کارگاهی

این تجهیز مانند آسانسورهای ساختمانی وسیله ای بالابر است. با این تفاوت که از این دستگاه برای بالا بردن افراد و بارهای مختلف در پروژه های در دست ساخت مسکونی، تجاری، عمرانی و صنعتی استفاده می گردد. در واقع می توان این آسانسور را مهم ترین پیش احتیاج برای ساخت ساختمان های مرتفع و پروژه های دیگر دانست. این آسانسور سال ها است در چنین سازه هایی استفاده می گردد اما در سال های اخیر تأثیر آن در ساخت برج ها و ساختمان های مرتفع بیشتر دیده می گردد. از آسانسور کارگاهی کرین یاب در پروژه های پتروشیمی، برج سازی تجاری، نیروگاه ها، حفر معدن، ساخت راه ها و پل های بلند، مجمتع های فولاد، بازسازی آثار تاریخی، کشتی سازی و بنادر، صنعت نفت و گاز و غیره استفاده می گردد. کارکرد این آسانسور با برق، چند موتور الکتریکی و گیربکس امکان است و مکانیزم آن با بالاکشنده ها، لیفتراک و جرثقیل فرق دارد.

از آن جا که این دستگاه در محیط های پر رفت و آمد و شلوغ به صورت مکرر استفاده شده و بعلاوه بارهای سنگینی با آن جا به جا می گردد، امنیت بسیار بالایی دارد و تجهیزات ایمنی مطمئنی برای آن تعریف شده است. آسانسور کارگاهی کرین یاب انواع مختلفی دارد و در دو گروه متفاوت بالابر کارگاهی سیار و بالابر کارگاهی ثابت تقسیم می گردد. بالابر کارگاهی سیار برای جابجایی بارهای سنگین استفاده می گردد و خود شامل سه نوع آسانسور کارگاهی ثابت هیدرولیک جک مستقیم، آسانسور ثابت زنجیری و کابلی هیدرولیکی و آسانسور ثابت آکاردئونی می باشد. نوع دوم این آسانسور کارگاهی یعنی بالابر ثابت نیز در دو نوع آسانسور نواردنده ای و وینچی وجود دارد. آسانسورها کارگاهی نوار دنده ای ایمنی بالاتری دارند.

قیمت این تجهیزات در کرین یاب به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. عوامل مختلفی از قبیل حدبیشتر ارتفاع دسترسی، ایمنی، مکانیزم مورد استفاده، سرعت حرکت، وزن قابل تحمل و غیره در قیمت این دستگاه تأثیرگذار هستند. این آسانسورها با توجه به احتیاج مشتری در ظرفیت و مقدار مختلفی عرضه می شوند. نکته قابل توجه در خصوص این آسانسور این است که قابلیت رسیدن به ارتفاع 150 متری را دارند. هیچ وسیله ای ایده آل تر از آسانسور کارگاهی برای جابجایی افراد و بارهای مختلف برای صاحبان پروژه نیست. کاربران این آسانسور حتی اگر به جز مسئله امنیت منافع مالی خود را نیز در نظر بگیرند، باز هم با استفاده از آن سود خواهند کرد. این تجهیز کرین یاب به پیشبرد امور پروژه سرعت می بخشد. هر چه در زمان و نیرو صرفه جویی گردد و عملیات ساخت زودتر به اتمام برسد، از لحاظ مالی به صرفه تر است.

تاور کرین

تاورکرین همان جرثقیل برجی است که از رایج ترین و پرکاربردترین ابزار ساخت و ساز ساختمان ها است. در برج های مرتفعی که امکان استفاده از جرثقیل وجود ندارد، تاور کرین برترین تجهیز است. تمام مهندسان باتجربه و سازندگان بزرگ در بیشتر پروژه های کوچک و بزرگ خود برای صرفه جویی در زمان و هزینه های جاری از تاورکرین استفاده می نمایند و سایت کرین یاب افتخار همکاری بسیاری با سازندگان معتبر کشور در این زمینه داشته است. استفاده از تاور کرین علاوه بر مدیریت بهتر منابع پروژه، کارایی و بازدهی را افزایش می دهد. این وسیله مزایای بسیار قابل توجهی دارد که در ادامه بیان می کنیم.

تاور کرین از تجهیزات بسیار کاربردی در ساخت پل، مخازن بتنی و فلزی مرتفع، ساختمان سازی و غیره می باشد. این وسیله سرعت عمل و بعلاوه طیف کاری بیشتری نسبت به جرثقیل دارد؛ در واقع می تواند بارهای سنگین را از نقطه بلند نموده و با سرعت در محل دیگری قرار دهد. تاورکرین کرین یاب قابلیت حرکت در سه جهت ارتفاعی، طولی و دورانی را دارد و بر خلاف جرثقیل که ارتفاع ثابتی دارد، ارتفاع آن انعطاف پذیر است. یعنی ارتفاع آن را برای قرار دادن بار در نقاط مد نظر می توان افزایش داد. این دستگاه در انواع ثابت و متحرک وجود دارد و ظرفیت های مختلفی از وزن بار را جابجا می نماید.

تعمیرات و نگهداری کرین یاب

مسئله مهمی که ساختارهای مختلف صنعتی و عمرانی با آن رو به رو هستند، چگونگی نگهداری از تاور کرین و آسانسور کارگاهی است. وقتی ماشین آلات به عنوان منبع کار فیزیکی جایگزین نیروی انسانی می شوند، بازدهی و بهره وری در فراوری افزایش می یابد. از طرفی این دستگاه ها باید دائم آماده به کار باشند تا ضعفی در مدیریت و پیشبرد امور دیده نگردد. به همین علت چگونگی نگهداری و استفاده اصولی از این تجهیزات و بعلاوه سرویس، روانکاری و تعویض به موقع قطعات آسیب دیده در آسانسور کارگاهی و تاور کرین از اهمیت بسیاری برخوردار است. این نکته وقتی قوت می گیرد که سازندگان مختلف با یکدیگر وارد رقابت می شوند. در این راستا کارشناسان و تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه کرین یاب خدمات و مشاوره لازم در زمینه تعمیرات و نگهداری این تجهیزات را ارائه می دهند. در نتیجه باعث کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری در پروژه ها می شوند.

چگونه با کرین یاب ارتباط برقرار کنیم؟

قبل از هر چیزی ضروری است بدانید این مجموعه علاوه بر مشاوره در خصوص خرید، فروش، تعمیرات و اجاره آسانسور کارگاهی و تاورکرین، پشتیبانی بعد از ارائه خدمات نیز دارد. بنابراین اعتبار این مجموعه و اعتماد مشتریان آن اتفاقی نیست و نتیجه یک دهه شراکت صادقانه با سازندگان معتبر کشور است. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خرید یا اجاره تجهیزات و دریافت مشاوره، کافیست به وسیله لینک زیر وارد سایت کرین یاب شوید.

http://WWW.CRANEYAB.COM

منبع: اتاق
انتشار: 14 بهمن 1401 بروزرسانی: 14 بهمن 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2384

به "کرین یاب راهکاری برای ساخت و ساز دقیق ، ایمن و سریع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرین یاب راهکاری برای ساخت و ساز دقیق ، ایمن و سریع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید