کمیته فنی حلقه گمشده کاراته بود، جای ناظریان خالی است

به گزارش مجله سفرنامه دبی، علیرضا کتیرایی یکی از پرافتخارترین کاراته کاهای ایران با بیان مطلب فوق به خبرنگاران گفت: جای خالی کمیته فنی در بین کمیته های فدراسیون کاراته خیلی در ذوق می زد. کمیته فنی نقشی اصلی و محوری در فدراسیون کاراته دارد و به نوعی می تواند کمک حال رئیس فدراسیون باشد.

کمیته فنی حلقه گمشده کاراته بود، جای ناظریان خالی است

وی اضافه نمود: شاید دیر بود، ولی خدا را شکر این ضعف دیده و در نهایت با تشکیل کمیته فنی رفع شد. از اسم این کمیته هم مشخص است که باید فعال بوده و در تصمیم گیری های فنی و سیاست های کلی فدراسیون مشارکت داشته باشد که ان شاءالله خروجی خوبی برای کاراته ایران داشته باشد.

قهرمان پیشین کاراته آسیا با اشاره به انتخاب اعضای این کمیته گفت، شاید در سالهای نه چندان دور برخی نقدها متوجه این کمیته که نفرات حاضر آن چندان آشنایی با کاراته روز دنیا ندارند، ولی به این اسامی که نگاه کنید متوجه می شوید که همه این عزیزان از بزرگان و زحمت کشان کاراته بوده و به نوعی نسل امروز کاراته مدیون زحمات همین پیشکسوتان می باشد. اکثریت این بزرگان هنوز فعال هستند و در بحث قهرمان پروری کلاس های خیلی پویایی دارند. این می تواند نوید بخش روزهای خوبی برای کمیته فنی باشد.

کتیرایی ادامه داد: بحث یا انتقادی که اینجا مطرح است، اینکه شاید می شد برخی دیگر از پیشکسوتان فنی و تأثیرگذار را نیز به این کمیته دعوت کرد. با این بحث موافقم، ولی باید در نظر داشت که هر کمیته ای تعداد مشخصی دارد و نمی توان از یک حد تجاوز کرد. در کل از نظر خود من خیلی جای خالی استاد ناظریان حس می شود. ایشان با تجربیات گرانبهایی خود می توانست در دو بخش فنی و مدیریتی خیلی تأثیر گذار باشد. نمی دانم شاید از او دعوت کرده باشند و به دلایلی از جمله مشغله کاری نپذیرفته باشد. اگر ایشان بود که واقعاً همه چیز این کمیته تکمیل می شد.

مربی سابق تیم ملی در خاتمه گفت: به هر حال تشکیل کمیته فنی و دعوت از این بزرگان را به فال نیک گرفته و امیدوارم فدراسیون کاراته برنامه ای برای بهترین استفاده از حضور این بزرگان طراحی کند تا به معنای واقعی شاهد کمیته فنی با قدرت باشیم و ماهیت اصلی خود را حفظ کرده و در دو بخش کاتا و کومیته نظراتش مورد قبول قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 بهمن 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1578

به "کمیته فنی حلقه گمشده کاراته بود، جای ناظریان خالی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیته فنی حلقه گمشده کاراته بود، جای ناظریان خالی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید