از آب و هوای تایلند بدانید

به گزارش مجله سفرنامه دبی، قبل از سفر به کشور تایلند با وضعیت آب و هوای آن آشنا شوید. البته در سفر به هر کشوری باید این کار را انجام بدهید. در این مقاله شما را با میانگین دمای هوا در تاریخ‌های مختلف در تایلند پرداخته‌ایم.

از آب و هوای تایلند بدانید

اگر می‎خواهید یک سفر عالی را با جاذبه‌های فراوان تجربه نمایید، در سفر به کشور تایلند باید اطلاعاتی در مورد وضعیت آب و هوا، بهترین هتل‌ها، بهترین جاذبه‌ها ویا زمان برگزاری جشن‌ها داشته باشید. اگر قصد سفر با تور تایلند لحظه آخری را دارید به شما توصیه می‌کنیم قبل از حرکت آب و هوای تایلند را بدانید و با توجه به فصلی که در آن قرار دارید با خود لباس و وسایل مورد نیاز همراه خود ببرید تا کیفیت سفر شما کاهش پیدا نکند. در این کشور هوا در بیشتر اوقات گرم و مرطوب می‌باشد و خیلی کم پیش می‌آید که به کمتر از 25 درجه سانتی‌گراد برسد. تایلند از ماه نوامبر تا فوریه دمای هوای آن بین 19 و 33 متغیر می‌باشد و گرم و خشک می‌باشد، از ماه مارس تا می گرمای هوا بالا بوده و حتی در بعضی اوقات به 42 درجه سانتی‌گراد می‌رسد. فصل بارانی تایلند از ماه ژوئن تا اکتبر است که حتی در آنجا باران هم گرم می‌باشد و اگر از افرادی هستید که به آب و هوای گرم علاقه دارید تایلند گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

اگر تاریخ سفر شما در ماه‌های ژوئن و اکتبر باشد، دیگر نمی‌خواهد نگران باران‌های موسمی باشبد چرا که این باران‌ها اکثرا در عصر و یا شب رخ می‌دهند و مسافرت شما را خراب نخواهد کرد بلکه برای آنان که عاشق باران می‌باشند اگر با خود لباس بارانی و چتر داشته باشید از سفر لذت خواهید برد. بیشترین باران‌ها در تایلند در بین ماه‌های آگوست و سپتامبر صورت می‌گیرد در تایلند اتفاق می‌افتد. تایلند به کشوری با فصل سه گانه معروف می‌باشد که در طول سال آب و هوا خشک و داغ و بارانی می‌گردد و بهترین زمان برای سفر به تایلند از لحاظ آب و هوایی بین ماه های نوامبر و مارس است و در بین شهرهای گردشگری تایلند پوکت دارای آب و هوای معتدلتری است.

انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1

به "از آب و هوای تایلند بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از آب و هوای تایلند بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید