معرفی زیباترین جزایر تایلند از نظر گردشگران (تور ارزان تایلند)

به گزارش مجله سفرنامه دبی، تایلند کشوری زیبا و سرسبز است که در منطقه جنوب شرق آسیا قرار گرفته است. این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص و احاطه شدن به وسیله دریاها، طبیعت فوق العاده بکر و خاصی دارد. طبیعت زیبا، امکانات رفاهی و تفریحات آبی تایلند باعث شده این کشور مقصدی مجذوب نماینده برای گردشگران سراسر دنیا باشد و افراد مختلف برای دور شدن از هیاهوی دنیای بیرون به این نقطه آرامش بخش سفر نمایند. در واقع تایلند از هزاران جزیره کوچک و بزرگ تشکیل شده و هر یک از این جزایر با سواحل رویایی و آب های زلال و شفاف محل شگفت انگیزی برای اقامت چند روزه است. در ادامه تعدادی از زیباترین جزایر تایلند را معرفی می کنیم.

معرفی زیباترین جزایر تایلند از نظر گردشگران (تور ارزان تایلند)

با تور ارزان تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

  • جزیره پوکت (Phuket) تایلند

جزیره پوکت (Phuket) تایلند یکی از زیباترین و توریستی ترین جزایر تایلند است. این جزیره زیبا با منظره فوق العاده و سواحل زیبای خود برای هر ذائقه و سلیقه ای مجذوب نمایندهیت دارد. در جزیره پوکت توریستان و مسافران می توانند از برترین امکانات تفریحی و خاص ترین اماکن تفریحی بهره مند شوند. اگر چه هزینه ها در این جزیره کمی بالاست اما جاذبه های تفریحی جزیره پوکت با هیچ کجای دیگر قابل مقایسه نیست.

آب و هوای مطبوع و دلپذیر جزیره پوکت شرایط بسیار خوبی را برای آفتاب گرفتن و لذت بردن از تفریحات آبی فراهم می نماید و توریستان به راحتی می توانند در این جزیره به موج سواری، قایق سواری و جت اسکی بپردازند. بعلاوه معماری مجذوب نماینده این جزیره که ترکیبی از معماری پرتغالی و چینی است در کنار طبیعت بکر پوکت بسیار دیدنیی به نظر می رسد. به طور کلی وجود رستوران های متعدد با انواع غذاهای محلی و بین المللی، مکان های تاریخی، مراکز خرید مجهز، بازارهای شبانه و تفرجگاه های ساحلی در جزیره پوکت، این جزیره را تبدیل به یکی از توریستی ترین جزایر تایلند نموده است.

  • جزایر فی فی (Phi Phi) تایلند

جزایر فی فی(Phi Phi) تایلند شامل دو جزیره به نام های فی فی دون و فی فی له است. جزیره فی فی دون وسعت بیشتری دارد و افرادی هم در آن ساکن هستند اما جزیره فی فی له کوچک تر و خالی از سکنه است. از نظر موقعیت جغرافیایی، جزایر فی فی در جنوب تایلند و در میان جزیره بزرگ پوکت و رشته کوه مالاکا قرار دارند. سواحل زیبا و فیروزه ای رنگ این جزایر مجذوب نماینده هر ساله پذیرای توریستان زیادی از سراسر جهان است. از محبوب ترین تفریحات جزایر فی فی می توان به قایق سواری و غواصی اشاره نمود. بعلاوه بازدید از خلیج مایا که سکونتگاه اصلی میمون های وحشی است و دیدنی صخره های جزایر و صخره نوردی در آن ها از دیگر تفریحات موجود در این جزایر هستند.

  • جزیره کو سامویی(Ko Samui) تایلند

جزیره کو سامویی(Ko Samui) تایلند یکی از جزایر دیدنی تایلند است که سواحل متنوع، شب های سرزنده و طبیعت سرسبز آن باب میل زوج های جوان و خانواده هاست. هتل های مختلف و مراکز خرید متنوعی در این جزیره برای توریستان ساخته شده است و مسافران آن می توانند لحظات زیبایی را در این جزیره تجربه نمایند. جزیره سامویی به داشتن سواحل ماسه سفید، صخره ها مرجانی و درختان نارگیل مشهور است و از تفریحات این جزیره هم می توان به قایق سواری اشاره نمود.

  • جزیره کو فانگان(Koh Phangan) تایلند

در جزیره کو فانگان(Koh Phangan) تایلند جشن های مختلفی برگزار می گردد. مسافران و توریستان معمولا برای شرکت در برنامه ها و جشن های مجذوب نمایندهی مانند جشن ماه به این جزیره سفر می نمایند. اما اگر اهل شلوغی نباشید می توانید به سواحل ساکت و مراکز یوگا و مراقبه این جزیره سر بزنید و لحظات آرامش بخشی را در این مکان ها تجربه کنید. در جزیره کو فانگان هم مانند دیگر جزایر تایلند لذت بردن از تفریحات آبی مانند غواصی، قایق سواری و موج سواری برای توریستان امکانپذیر است. بعلاوه وجود آبشارهای باشکوهی مانند وانگسای، تان سادت، تان پراپاد و اسرامانورا این فرصت را به توریستان می دهد تا از دیدنی منظره ها بکر طبیعی لذت ببرند.

  • جزیره کو تائو(Koh Tao) تایلند

جزیره کو تائو(Koh Tao) تایلند با فانوس های رنگارنگ، رستوران های ساحلی و سواحل پر از شن سفید انتظار توریستان را می کشد. این جزیره زیبا و دوست داشتنی یکی از برترین جزایر تایلند برای غواصی است و در آن مغازه ها انواع لوازم غواصی را با قیمت مناسب در اختیار مسافران قرار می دهند. حتی افرادی که غواصی بلد نیستند هم می توانند در سفر خود به جزیره کو تائو در کلاس های آموزشی شرکت نمایند و فقط در چهار روز غواصی یاد بگیرند. به جرات می توان گفت این جزیره به عنوان یکی از جزایر معروف تایلند تاثیر بسیار سریعی در رشد صنعت توریسم تایلند داشته و امروزه به یکی از مجذوب نماینده ترین مقاصد توریستان تبدیل شده است. از دیگر تفریحات جزیره کو تائو می توان به ماهیگیری، پیاده روی و صخره نوردی اشاره نمود.

  • جزیره کوه لانتا(Lanta Old Town) تایلند

جزیره کوه لانتا(Lanta Old Town) تایلند از دو جزیره تشکیل شده است که با پل به یکدیگر متصل شده اند. این جزیره یکی از آرام ترین جزایر تایلند است و برای مسافرانی که در پی آرامش هستند مکان ایده آلی خواهد بود. بعلاوه در جزیره کوه لانتا یک دهکده تاریخی ساخته شده روی چوب ساج وجود دارد.

  • جزیره کو سی چانگ(Koh Si Chang) تایلند

سفر به جزیره کو سی چانگ(Koh Si Chang) تایلند برای افرادی ایده آل است که فرصت زیادی برای سفر ندارند. این جزیره به عنوان یکی از برترین و معروف ترین جزایر تایلند در فاصله کمی از بانکوک قرار گرفته است و توریستان با استفاده از قایق فقط در 2 ساعت می توانند خودشان را به این جزیره برسانند. دیدنی کلبه های سنتی چوبی، رستوران های دریایی و قدم زدن در شن های سفید سواحل جزیره کو سی چانگ برای توریستان بسیار لذت بخش خواهد بود. بعلاوه استفاده از تفریحات آبی فراهم شده در این جزیره، لذت سفر را برای هر توریستی دو چندان می نماید.

  • جزیره کو لیپه(Koh Lipe) تایلند

جزیره کو لیپه(Koh Lipe) تایلند جزو مجمع الجزایر ادانگ-راوی است. این جزیره کوچک در جنوب شرقی تایلند قرار گرفته است و تمام قسمت های آن را فقط در یک ساعت می توان دید. جزیره کو لیپه به عنوان یکی از برترین جزایر تایلند، دارای سه ساحل است. در این سواحل امکانات متنوعی شامل خانه های ییلاقی و کلبه های چمنی، رستوران ها و کافه های متعدد و انواع تفریحات آبی در دسترس مسافران قرار دارند. امروزه آوازه زیبایی جزیره کو لیپه در سراسر جهان پیچیده است و همین مسئله باعث شده تعداد زیادی توریست به این منطقه جذب شوند. اگر در سفر به تایلند در پی مکان متفاوتی هستید پیشنهاد می کنیم حتما از جزیره کو لیپه دیدن کنید.

  • جزیره کو آدانگ (Koh Adang) تایلند

جزیره کو آدانگ (Koh Adang) تایلند یکی دیگر از زیباترین جزایر تایلند است. این جزیره وسعت بسیار کمی دارد و توریستان می توانند در مسیرهای سخت آن کوه پیمایی نموده و به بالاترین نقطه جزیره برسند و منظره ها بی نظیر و بکر این جزیره را از آن بالا دیدن نمایند. بعلاوه وجود آبشارهای متعدد در میان درخت ها و گیاهان سبز در جزیره کو آدانگ باعث می گردد خالق یکتا را برای این همه زیبایی تحسین کنید. در جزیره کو آدانگ گونه های متنوع حیات وحش در کنار یکدیگر زندگی می نمایند. تعداد توریستان در این جزیره بسیار کم است، به همین دلیل مسافران می توانند سکوت و آرامش را در سواحل شنی سفید آن تجربه نمایند. از نکات جالب درباره جزیره کو آدانگ وجود ساحل شنی سیاه است که معمولا در تایلند کمیاب است.

جمع بندی درباره زیباترین جزایر تایلند

در این مقاله 9تا از برترین و زیباترین جزایر تایلند را معرفی کردیم. همانطور که گفته شد تایلند از تعداد زیادی جزیره تشکیل شده است و هر یک از این جزایر مجذوب نمایندهیت و زیبایی خاص خود را دارد. علاوه بر منظره ها بکر و دیدنیی، وجود امکانات رفاهی متعدد و تفریحات آبی مختلف در جزایر تایلند باعث شده توریستان زیادی از سرتاسر جهان به این کشور سفر نمایند. بدون شک سفر به تایلند جزو فراموش نشدنی ترین سفرهای هر توریستی خواهد بود.

منبع: الی گشت
انتشار: 18 بهمن 1401 بروزرسانی: 18 بهمن 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2386

به "معرفی زیباترین جزایر تایلند از نظر گردشگران (تور ارزان تایلند)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی زیباترین جزایر تایلند از نظر گردشگران (تور ارزان تایلند)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید