آرم های روزانه و هفتگی سال 91 تا خاتمه این هفته معتبر است

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران : مشاور معاون شهردار تهران با بیان اینکه برای همه افرادی که مدارکشان را تحویل داده اند آرم ترافیک چاپ شده است، گفت: آرم های روزانه و هفتگی سال گذشته در اختیار شهروندان تا انتها هفته معتبر است.

آرم های روزانه و هفتگی سال 91 تا خاتمه این هفته معتبر است

وحید نوروزی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرنگاران ، گفت: افرادی که هنوز آرم های طرح ترافیک سال 92 را دریافت نکرده اند تعداد بسیار محدودی هستند که می توانند با مراجعه به دفاتر الکترونیک آرم های خود را دریافت نمایند.

وی ادامه داد: فقط آرم های افرادی باقی مانده که مدارکشان نواقصی داشته چراکه 100 درصد افرادی که مدارک خود را ارائه داده اند آرم هایشان چاپ شده است بنابراین برای افرادی که هنوز پیروز به دریافت آرم طرح ترافیک نشده مهلتی معین نشده است.

مشاور معاون شهردار تهران درباره آرم های طرح ترافیک روزانه و هفتگی، توضیح داد: تعدادی از شهروندان که آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی سال 91 را در اختیار دارند تنها در طول این هفته مجاز به استفاده از این آرم ها هستند و از هفته آینده آرم های سال 92 معتبر خواهند بود.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران نرخ آرم های طرح ترافیک روزانه سال جاری 11 هزار تومان و آرم های هفتگی 66 هزار تومان است.

منبع: تسنیم
انتشار: 16 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 959

به "آرم های روزانه و هفتگی سال 91 تا خاتمه این هفته معتبر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرم های روزانه و هفتگی سال 91 تا خاتمه این هفته معتبر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید