اتمام 27 پروژه مرمتی آذربایجان شرقی تا انتها سال 99

به گزارش مجله سفرنامه دبی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از اتمام 27 پروژه مرمتی استان تا خاتمه سال 99 اطلاع داد.

اتمام 27 پروژه مرمتی آذربایجان شرقی تا انتها سال 99

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان قدیمی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده با اشاره به اینکه حفاظت و صیانت از میراث تاریخی رسالتی مسلم در انتقال و معرفی هویت فرهنگی به آیندگان است، ادامه داد: حفاظت و صیانت از میراث تاریخی امر و وظیفه ای اجتناب ناپذیر برای معاصر است تا به واسطه آن علاوه بر آیندگان، تمام جوامع بشری را نیز از غنای تاریخی و فرهنگی منطقه مختص خودآگاه سازد.

او در ادامه با اشاره تداوم عملیات مرمتی ابنیه تاریخی استان، ادامه داد: پروژه های مرمتی ابنیه تاریخی قابل بهره برداری استان اعم از خانه های تاریخی، کاروانسراها، حمام، مساجد و ... طی سال های اخیر با فرایند رو به رشد همراه بوده، به طوری که تا انتها امسال شاهد اتمام 27 پروژه مرمتی خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی بابیان اینکه پروژه های مذکور بااعتباری بالغ بر 36 میلیارد و 200 میلیون ریال در حال انجام و تکمیل هستند، گفت: هفت پروژه مرمتی ابنیه تاریخی استان نیز که با 70 درصد پیشرفت فیزیکی همراه هستند، در صورت تأمین اعتبار لازم می توانند تا انتها امسال تکمیل شوند تا مجموع پروژه های مرمتی قابل بهره برداری استان امسال به 34 پروژه افزایش یابد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1070

به "اتمام 27 پروژه مرمتی آذربایجان شرقی تا انتها سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام 27 پروژه مرمتی آذربایجان شرقی تا انتها سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید