استقرار کامل نرم افزار جامع و یکپارچه پیشتاز در کارخانه هیمالیا

به گزارش مجله سفرنامه دبی، بر اساس گزارش دفتر مدیریت شرکت پرتو سرد توان (هیمالیا) ، نرم افزار جامع و یکپارچه پیشتاز در این شرکت به طور کامل مستقر و پیاده سازی شد.

استقرار کامل نرم افزار جامع و یکپارچه پیشتاز در کارخانه هیمالیا

به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام شماران سیستم، در این کارخانه نرم افزارهای اقتصادی ، حسابداری ، خزانه داری، فراوری و بهای تمام شده، مهندسی ، منابع انسانی و بازرگانی برای اولین بار در بستر یکپارچه به اجرا درآمده است.

علاوه بر این‬ نرم افزارها، بر اساس طرحی مدون و زمان بندی شده و پس از مهندسی مجدد فرایندهای فراوری محصولات، طرح مکانیزه و اتوماسیون صنعتی بخش انبار و فروش این شرکت با استفاده از هندهلد و بارکدخوان در دستور کار نهاده شد و با توجه به ویژگی های خاص آن شرکت در خصوص چاپ بارکد، اجرایی شد. در این پروژه شرکت راهبران شماران سیستم پیاده سازی و استقرار نرم ‬ افزار را به عهده داشته است.

نرم افزار جامع پیشتاز یکی از محصولات شرکت شماران سیستم بوده که با سابقه بیش از 30 سال با دانش بومی وارد عرصه انفورماتیک کشور شده و شرکت ها و سازمان ها را در بهینه سازی و استقرار فرایندهای اقتصادی و فراوری توانمند می سازد.

شرکت هیاقتصادیا با توجه به اهداف بلندمدت، در زمینی بالغ بر 11 هکتار دریک موقعیت استراتژیک جغرافیایی در نزدیکی کردان کرج واقع ‬ شده است. در حال حاضر با داشتن حدود 50 هزار مترمربع فضای فراوری ، در حال برنامه ریزی برای ساخت فضای فراوریی جدید به مساحت 50 هزار مترمربع دیگر و بهره گیری از نیروهای متخصص است. تعداد کارکنان کارخانه در حال حاضر حدود 700 نفر بوده ، این شرکت علاوه بر اشتغال زایی توانسته نقش بسزایی در صنعت فراوری لوازم خانگی و خصوصاً یخچال و فریزر ایفا نماید.

بر اساس برنامه ریزی های انجام ‬ شده، طراحی و پیاده سازی کامل اتوماسیون صنعتی در کارخانه ، گام بعدی در توسعه فعالیت های شرکت هیاقتصادیا است.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 281

به "استقرار کامل نرم افزار جامع و یکپارچه پیشتاز در کارخانه هیمالیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "استقرار کامل نرم افزار جامع و یکپارچه پیشتاز در کارخانه هیمالیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار کامل نرم افزار جامع و یکپارچه پیشتاز در کارخانه هیمالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید