اسکار 2021 احتمالا به تعویق می افتد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، طبق گزارشی اختصاصی از خبرگزاری ورایتی احتمالا آکادمی اسکار برگزاری مراسم اسکار 2021 را به تعویق می اندازد.

اسکار 2021 احتمالا به تعویق می افتد

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

اسکار 2021 طبق روال معمول منطقا باید آثار اکران شده در سال 2020 را مورد ارزیابی اعضای آکادمی قرار دهد اما با توجه به آنچه امسال شاهد آن بودیم و توقف اکران فیلم ها در سالن های سینمای آمریکا و البته سایر نقاط جهان ممکن است آکادمی هم نتواند طبق روال معمول سالیان گذشته پیش رود.

منبع خبرگزاری ورایتی که نخواسته نامش فاش شود گفته احتمالا شاهد به تعویق افتادن مراسم خواهیم بود. با این حال این منبع آگاه تاکید کرده که در حال حاضر هیچ موضع رسمی مشخصی از سوی آکادمی اتخاذ نشده و طبق روال معمول فعلا تاریخ رسمی مراسم همان 28 فوریه سال 2021 خواهد بود.

آکادمی اسکار اخیرا با تغییر در بعضی قوانین محدودکننده، امکان شرکت آثاری که صرفا استریم شده اند و در سالن های سینما اکران نداشته اند را هم در مراسم اسکار فراهم کرد. طبق آنچه اعلام شد، این تغییرات دائمی نیست و به دلیل همه گیری ویروس کرونا به شکل موقت چنین رویه جدیدی اتخاذ شده است.

گرچه این اقدام آکادمی امکان حضور بسیاری از آثار سال 2020 را در مراسم ایجاد می کند اما بعضی از مسائل دیگر کماکان پابرجا خواهند ماند. از جمله این مسائل اینکه بسیاری از استودیوها هنوز نمی دانند بهترین تصمیم تن دادن به اکران آثار به شکل محدود در ماه های آینده است یا اساسا انتخاب تاریخ های دیرتر اکران. در عین حال تصمیم برای پخش فیلم از طریق سرویس های VOD نیز می تواند گزینه دیگر باشد. از سوی دیگر مراسم اسکار همواره با حضور جمع گسترده ای از خبرنگاران، عکاس ها و سلبریتی ها کیفیت معمول و همیشگی خود را خواهد داشت و شرایط فعلی که ممکن است تا ماه فوریه سال آینده نیز تغییر نکند شرایط مساعدی برای برگزاری این مراسم ایجاد نمی کند.

به هر حال با گذر زمان ظرف چند ماه آینده بسیاری از ابهامات فعلی صنعت سینمای آمریکا برطرف خواهند شد و احتمالا باید بزودی شاهد اعلام موضع رسمی آکادمی درباره تاریخ برگزاری مراسم اسکار 2021 باشیم.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 21 دی 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1208

به "اسکار 2021 احتمالا به تعویق می افتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکار 2021 احتمالا به تعویق می افتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید