افتتاح نمایشگاه نقاشی مریم حیدرزاده با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در نیاوران

به گزارش مجله سفرنامه دبی، ششمین نمایشگاه نقاشی مریم حیدرزاده، ترانه سرا و نقاش با عنوان پس از آن همه حسرت با حضور محمدباقر نوبخت، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، عصر آدینه 8 آذر در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران گشایش یافت.

افتتاح نمایشگاه نقاشی مریم حیدرزاده با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در نیاوران

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، در مراسم گشایش نمایشگاه نقاشی پس از آن همه حسرت علاوه بر محمدباقر نوبخت، امیررضا شریف نیا، مدیر مجموعه نیاوران و جمعی از فرهیختگان و چهره های فرهنگ و هنر کشورمان حضور داشتند.

محمدباقر نوبخت پس از افتتاح این نمایشگاه گفت: نمی دانم واژه فوق العاده می تواند برای این نمایشگاه رسا و گویا باشد یا نه. من گرچه با بعضی از تصاویر ماندنی این نمایشگاه از پیش آشنا بودم و الان هم شاید روزانه در دفتر کار خودم با دیدن آن ها، آرامشی را که باید داشته باشم، پیدا می کنم، اما در این نمایشگاه با بعضی از آثار جدید مریم حیدرزاده روبرو شدم که احساس می کنم او مانند یک پرنده در حال اوج گیری است.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اضافه کرد: نمایشگاه سال جاری را کسی می تواند ارزیابی کند که نمایشگاه سال گذشته و سال های قبل تر این هنرمند را دیده باشد. من توفیق داشتم آن ها را مشاهده کنم و الان می توانم با اعتقاد بگویم که این نمایشگاه فوق العاده است.

ششمین نمایشگاه انفرادی مریم حیدرزاده شامل 40 تابلوی نقاشی است که با تکنیک آبرنگ و اکریلیک روی بوم در سبک ناتورالیسم و تا حدی اکسپرسیونیسم خلق شده اند و تا روز آدینه 15 آذر در محل تالار آبی مجموعه نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) از ساعت 11 تا 19 میزبان علاقه مندان است.

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 739

به "افتتاح نمایشگاه نقاشی مریم حیدرزاده با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در نیاوران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح نمایشگاه نقاشی مریم حیدرزاده با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه در نیاوران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید