افزایش زیرساخت درمانی با تکمیل شدن بیمارستان نیروی دریایی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، استاندار هرمزگان گفت: بیمارستان 128 تختخوابی سیدالشهدا(ع) ارتش علاوه بر تأمین خدمات رسانی به کارکنان نیروی دریایی می تواند زیرساخت مناسبی برای برطرف مسائل درمانی استان باشد.

افزایش زیرساخت درمانی با تکمیل شدن بیمارستان نیروی دریایی

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از مهر، فریدون همتی سه شنبه 11 شهریور در ملاقات با امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش اظهار کرد: این مرکز درمانی با 128 تخت و زیربنای 20 هزار مترمربع در 2 طبقه احداث شده که تا به امروز 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و تا 200 تخت قابلیت افزایش دارد. این بیمارستان یکی از پیشرفته ترین بیمارستان های کشور و عظیم ترین بیمارستان نیروهای مسلح در هرمزگان است که شامل، دستگاه های سی تی اسکن، ام آرآی، رادیولوژی و اکسیژن درمانی (اتاق های هایپربار HBO) تراپی است.

استاندار هرمزگان افزود: همچنین بخش های مختلف داخلی، جراحی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، اورژانس، مغز و اعصاب، بینایی سنجی، چشم پزشکی و ICU دارد. از ویژگی های مهم این بیمارستان متمرکز بودن بخش های تمرکزی، جراحی مغز و اعصاب، ستون فقرات، انجام عمل قلب باز و در نظر دریافت همودیالیز برای بیماران دیالیزی، پیش بینی بخش NBC برای جنگ های نوین و در نظر دریافت باند برای حمل بیمار در داخل و خارج از استان است.

امیر دریادار حسین خانزادی نیز در این ملاقات تأکید کرد: تمامی ظرفیت ها برای راه اندازی هرچه سریع تر این پروژه که یاری مهمی به شهروندان هرمزگانی خواهد بود بکار گرفته و تجهیز و نصب ملزومات آن به سرعت عملیاتی می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1379

به "افزایش زیرساخت درمانی با تکمیل شدن بیمارستان نیروی دریایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش زیرساخت درمانی با تکمیل شدن بیمارستان نیروی دریایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید