امیر اوجاقی: شناخت خوبی از ملی پوشان ووشو دارم، شرایط سانداکاران مناسب است

به گزارش مجله سفرنامه دبی، مربی تیم ملی ووشوی ایران گفت: بنده سانداکاران تیم ملی بزرگسالان را از رده جوانان می شناسم و خوشبختانه ارتباط خوبی میان ما برقرار است.

امیر اوجاقی: شناخت خوبی از ملی پوشان ووشو دارم، شرایط سانداکاران مناسب است

امیر اوجاقی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط تیم ملی ووشو با توجه به برگزاری اردوها پیش از سال نو، شرح داد: ما انتخابی کشوری را در قشم برگزار کردیم از آنجا برای هر وزن 4 نفر وارد اردو شدند. در اردوها هم چند نفر از قهرمانان دنیا را داشتیم که با نفرات تازه وارد انتخابی زدند تا برترین ها در اردو باقی بمانند. الان در هر وزن دو نفر اردونشین هستند که در سال نو بین آن ها انتخابی برگزار می کنیم تا یک نفر فیکس گردد.

او درباره نحوه برگزاری مسابقات انتخابی نیز گفت: این مسابقات همچون گذشته به صورت 2 برد از 3 برگزار خواهد شد. شرایط حال حاضر اردوها هم خوب است. سه مرحله اردو را پشت سر گذاشته ایم و شرایط کاملا مهیا بود. از نظر اسکان، امکانات، غذا و ... همه چیز خوب است و از فدراسیون تشکر می کنم که در این جهت ما را حمایت کرد.

مربی تیم ملی ساندای ایران درباره هدف گذاری فدراسیون برای بازی های آسیایی پیش رو نیز گفت: واقعا سعی داریم برترین نتیجه را رقم بزنیم و سر خودمان را برای این کار گذاشته ایم، ولی ووشو یک ورزش چینی است و چینی ها هم در این زمینه سخت کار می نمایند تا با هر شکلی که می گردد مدال ها را به دست آورند. ما چهار نماینده خواهیم داشت و سعی می کنیم در این شرایط نتیجه خوبی را مانند دور قبل رقم بزنیم. می خواهیم نتایج دور قبل را تکرار کنیم و حتی ارتقاء دهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا دوری طولانی مدت ووشوکاران از مسابقات روی سطح فنی آن ها تاثیر منفی نداشته است؟ شرح داد: رئیس فدراسیون و کادرفنی هفکری خوبی برای این موضوع داشتند، با توجه به اینکه کرونا بود و دو سه سالی بچه ها در کوران مسابقات حضور نداشتند، سه ماه اردو را زودتر برگزار کردیم تا قهرمانان به سطح آمادگی اولیه برسند که زمینه کار سنگین تر در سال نو را داشته باشند. فکر می کنم این سه ماه اردو یاری کرد.

امیر اوجاقی در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به تفاوت فضای رده بزرگسالان با جوانان، کار کردن برای او در تیم ملی بزرگسالان سخت نیست؟ توضیح داد: بالاخره چون بنده در رده جوانان سرمربی بودم، با توجه به رزومه ای که داشتم انتخاب شدم. تقریبا شاکله این تیم بزرگسالان هم بجز محمدسیفی همگی نفراتی هستند که در جوانان با آن ها کار نموده و از آن ها شناخت دارم. شرایط برای بنده مساعد است چون شناخت خوبی از نفرات تیم دارم.

او درباره مشورت با حسین اوجاقی برای فعالیت در تیم ملی بزرگسالان نیز گفت: حسین اوجاقی مدیر فنی تیم های ملی است، اما من و علی دهقان مربیان تیم هستیم و برنامه خودمان را داریم. برنامه ها را پیش می بریم و از او نیز مشورت می گیریم چون نمی گردد از تجربه ایشان گذشت. ما ارتباط خوبی با هم داریم و با حسین اوجاقی همفکری می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 خرداد 1401 بروزرسانی: 11 خرداد 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2230

به "امیر اوجاقی: شناخت خوبی از ملی پوشان ووشو دارم، شرایط سانداکاران مناسب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر اوجاقی: شناخت خوبی از ملی پوشان ووشو دارم، شرایط سانداکاران مناسب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید