این بار جدی است؛ سردار آزمون در بایرلورکوزن

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران: حضور سردار آزمون در زنیت به ثانیه های پایانی رسیده و به نظر می رسد این بازیکن به زودی از این باشگاه ولیگ روسیه جدا خواهد شد.

این بار جدی است؛ سردار آزمون در بایرلورکوزن

به گزارش خبرنگاران، پس از شایعات زیاد درباره جدایی سردار آزمون از زنیت به نظر می رسد حالا این شایعات به واقعیت نزدیک شده و مهاجم تیم ملی ایران میخواهد تیم دیگری را برای ادامه جهت حرفه ای اش انتخاب کند. اگر تا پیش از این صحبت از تیم های ایتالیایی برای سردار آزمون بود، ولی حالا پیشنهاد جالب تری به دست سردار رسیده است.

در واقع آنطور که اسکای ایتالیا نوشته سردار آزمون از باشگاه رم و ژوزه مورینیو پیشنهاد دارد و حتی این پیشنهاد به صورت پیش مقدماتی به باشگاه زنیت هم ارائه شده است با این حال، اما سردار آزمون پیشنهاد جدی ای از لورکوزن آلمان دارد. آنطور که اسم شده آلمانی ها حتی پیشنهاد 18 میلیون یورویی شان را هم به زنیت ارائه نموده اند و منتظر پاسخ آن ها هستند.

در این بین سردار آزمون هم بیش از رم، راغب به حضور در لورکوزن است، چون می داند فرصت بازی به اسم بازیکن فیکس را دارد و از طرفی جو فوتبال آلمان برای بازیکنان ایرانی مناسب تر هم است. در این بین، اما یک مشکل عمده وجود دارد و آنهم اینکه پیش تر زنیت اسم نموده بود حاضر به مذاکره با رقم زیر 30 میلیون یورو برای سردار آزمون نخواهد بود.

به گزارش خبرنگاران، اینبار، اما به نظر می رسد علاقه خود سردار آزمون به این پیشنهاد تسهیل کننده امور خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1926

به "این بار جدی است؛ سردار آزمون در بایرلورکوزن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این بار جدی است؛ سردار آزمون در بایرلورکوزن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید