بازگردانی 52 محدوده معدنی راکد به چرخه تولید

به گزارش مجله سفرنامه دبی، 52 محدوده و معدن راکد خراسان جنوبی در راستا فعالسازی قرار گرفت.

بازگردانی 52 محدوده معدنی راکد به چرخه تولید

به گزارش گروه استان های خبرنگاران از بیرجند، ایمان طلب معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: پس از طی فرایند برگزاری مزایده عمومی محدوده های معدنی و معادن راکد خراسان جنوبی از ابتدای امسال 39 محدوده معدنی و 13 معدن راکد در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال به سرمایه گذاران نو واگذار شدند.

وی اضافه نمود: پیش بینی می شود در این راستا با سرمایه گذاری بالغ بر 350 میلیارد تومان زمینه اشتغال برای حدود 100 نفر فراهم شود.

ایمان طلب ادامه داد: معادن واگذار شده در زمینه مواد معدنی بنتونیت، مرمریت، خاک صنعتی، سنگ لاشه و گچ است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه معدن گفت: معادن ظرفیت های بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال دارند که باید بهترین راه حل ها را برای استفاده از این ظرفیت ها از جمله مزایده عمومی به کار گیریم.

ایمان طلب اضافه نمود: واگذاری محدوده های اکتشافی و معدنی از طریق ثبت محدوده (درخواست صدور پروانه اکتشاف) در سامانه کاداستر، نقل و انتقال مجوز های اکتشافی و معدنی در چارچوب قانون معادن و آئین نامه اجرایی آن و واگذاری محدوده های اکتشافی معدن از طریق مزایده عمومی در سامانه ستاد ایران (سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) انجام می شود.

انتهای پیام / ط ا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 آذر 1400 بروزرسانی: 14 آذر 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2058

به "بازگردانی 52 محدوده معدنی راکد به چرخه تولید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگردانی 52 محدوده معدنی راکد به چرخه تولید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید