برنامه قطع برق در شهرهای مختلف

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران کاربران ایرانی در واکنش به این ماجرا از تجربه های شخصی خود نوشتند. بعضی نوشته بودند قطع برق وسط پخش فوتبال برایشان آزاردهنده بوده است و بعضی دیگر از خاموش شدن کولرها و گرمای کلافه کننده نوشتند.

برنامه قطع برق در شهرهای مختلف

بعضی هم از ماندن در آسانسور یا خاموش شدن چراغ های هدایت و رانندگی و گیر افتادن در ترافیک سنگین نوشتند. در این میان بسیاری از کاربران ایرانی می گویند که قطع برق بدون اعلام قبلی انجام می گردد اما وزارت نیرو این موضوع را رد می نماید و اعلام نموده است که قطع برق در اغلب موارد بر اساس برنامه زمان بندی شده قبلی بوده و تنها در بعضی موارد که شبکه برق دچار اختلال و خرابی است، قطع برق خارج از برنامه رخ می دهد.

بر این اساس وزارت نیرو برنامه زمان بندی قطع برق را برای شهرهای مختلف ایران منتشر نموده است اما راه دسترسی ساده تری هم طراحی نموده و آن اپلیکیشن برق من است که پیش از این برای پرداخت قبوض برق و استعلام مصرف برق و … استفاده می شد اما حالا بنا بر اطلاعات منتشر شده، وزارت نیرو جدول زمان بندی قطع برق را هم در این اپلیکیشن گنجانده است.

برای دانلود اپلیکیشن برق من می توانید با مراجعه به سایت https://saapa.ir/mobile-app نسبت به دریافت نسخه متناسب این اپلیکیشن برای گوشی خود اقدام کنید.

پس از ثبت نام در اپلیکیشن و ورود به آن می توانید با انتخاب گزینه خاموشی می توانید برنامه قطع برق در محدوده سکونت یا محل کارتان را ببینید.

مطالعه گزارش قطعی گسترده برق در تهران و کرج پیشنهاد می گردد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1925

به "برنامه قطع برق در شهرهای مختلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه قطع برق در شهرهای مختلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید