تور فیلیپین: برترین دانشگاه های فیلیپین برای تحصیل

به گزارش مجله سفرنامه دبی، برترین دانشگاه های فیلیپین

فیلیپین نه تنها کشوری زیباست بلکه یکی از برترین سیستم های آموزشی آسیا را دارد و با فراهم کردن شرایط تحصیل به زبان انگلیسی با قیمتی مناسب هر سال بیش از 5 هزار دانشجوی بین المللی را از سراسر دنیا به خود جذب می نماید. با این حال، بیشتر دانشجویان خارجی این کشور را دانشجویان شرق آسیا تشکیل می دهند. در فیلیپین حدود 2300 موسسه آموزش عالی وجود دارد که بیشتر آن ها خصوصی اند و در میان دانشگاه های دولتی که هزینه آن ها به وسیله دولت تامین می گردد دانشگاه ملی و دانشگاه فیلیپین بیشترین منابع اقتصادی را دریافت می نمایند. 4 تا از دانشگاه های فیلیپین از برترین دانشگاه های دنیا هستند و نام آن ها در فهرست آخرین رتبه بندی دنیای دانشگاه ها به چشم می خورد. می خواهیم درباره برترین دانشگاه های فیلیپین حرف بزنیم، در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

تور فیلیپین: برترین دانشگاه های فیلیپین برای تحصیل

برای دیدن زیباترین کشور جنوبی شرقی آسیا با تور فیلیپین همراه باشید. و از مانیل شهری زیبا در فیلیپین دیدن کنید.

دانشگاه فیلیپین | University of the Philippines

دانشگاه فیلیپین در سال 1908 به وسیله دولت استعماری این کشور تاسیس شد و امروز بعد از سال ها کوشش تبدیل به یکی از معروف ترین دانشگاه های کشور شده است، به طوری که با رتبه 75 در آسیا و 367 در جهان یکی از برترین دانشگاه های کشور است. این دانشگاه از 7 دانشگاه جزء و 15 پردیس تشکیل شده که در سراسر این کشور پراکنده هستند. برخی از دانشکده های این دانشگاه مثل زبان و ادبیات انگلیسی و علوم اجتماعی و مدیریت به ترتیب با رتبه 150 و 250 جهانی، دانشجویان زیادی را به خود جذب می نمایند. این دانشگاه در شهر Quezon واقع شده است و با حدود 24 هزار دانشجو فرصت های تحصیلی ارزشمندی را برای دانشجویان به وجود آورده است.

دانشگاه اتنئو دی مانیلا | Ateneo de Manila University

این دانشگاه خصوصی و تحقیقاتی با رتبه 551 تا 600 جهانی 95 در آسیا یکی از پرطرفدارترین دانشگاه فیلیپین است. این دانشگاه در سال 1859 تاسیس شده و یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کشور است. 4 تا از پردیس های این دانشگاه در منطقه مترو مانیلا و پردیس اصلی آن در شهر Quezon است، پردیسی که با 83 هکتار مساحت مشرف به دره ماریکینا قرار گرفته و دانشجویان مقطع لیسانس و فوق لیسانس در آن تحصیل می نمایند. در بین دانشکده های فعال این دانشگاه، دانشکده رشته زبان و ادبیات انگلیسی رتبه 200 جهانی و دانشکده هنر و علوم انسانی رتبه 350 جهانی را دارد.

دانشگاه دی لا ساله | De La Salle University

این دانشگاه تحقیقاتی و خصوصی هم با رتبه 701 تا 750 جهانی و 134 در آسیا یکی دیگر از برترین دانشگاه های فیلیپین است که در سال 1911 به عنوان یک مدرسه پسرانه افتتاح شد. حدود 18 هزار نفر در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند و پردیس اصلی آن در قلب مانیل قرار گرفته است. مثل دو دانشگاه دیگر دانشکده زبان و ادبیات انگلیسی این دانشگاه در رتبه 200 جهانی واقع شده است.

دانشگاه سانتو توماس | University of Santo Tomas

این دانشگاه خصوصی در سال 1611 در شهر مانیل تاسیس شد و امروز یکی از بزرگ ترین دانشگاه های کاتولیک جهانست. در طول سال ها دانشکده های زیادی به این دانشگاه اضافه شد و وسعت آن بزرگ و بزرگ تر شد. دانشکده پزشکی و جراحی این دانشگاه در سال 1871 تاسیس شد و از آن موقع دانشجویان پزشکی زیادی در این محل تحصیل می نمایند. دوره پزشکی در فیلیپین 8 سال طول می کشد که به دو دوره مختلف تقسیم می گردد.

دانشگاه ایست | University of the East

دانشگاه ایست در سال 1946 در مانیل تاسیس شد پس اگر در مرکز در پی یکی از برترین دانشگاه های فیلیپین می گشت این دانشگاه می تواند گزینه مناسبی باشد. دانشگاه ایست زمانی با 60 هزار دانشجو بزرگ ترین دانشگاه آسیا بود و تا به حال به خاطر کیفیت سیستم آموزشی چند بار مورد تحسین قرار گرفته است. در دانشگاه ایست می توانید در رشته های هنر، مهندسی، پزشکی، پرستاری، علوم و … تحصیل کنید. پردیس این دانشگاه در شهر مانیل از 12 ساختمان تشکیل شده که دانشجویان بین المللی زیادی در آن ها تحصیل می نمایند. افراد معروف زیادی در این مدت از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند که در میان آن ها شخصیت های علمی و سیاسی زیادی به چشم می خورد. این دانشگاه یکی از معتبرترین دانشگاه های پزشکی و دندان پزشکی است و با دانشگاه های معتبر بین المللی در زمینه های زیادی همکاری می نماید.

دانشگاه فارایسترن | Far Eastern University

این دانشگاه خصوصی در شهر مانیل واقع شده است و در سال 1934 تبدیل به دانشگاه شده است. پردیس این دانشگاه تعدادی ساختمان تاریخی دارد که از زمان نیمه اول قرن بیستم تا به حال حفظ و نگهداری شده اند. این دانشگاه در سال 1934 تاسیس شد یعنی زمانی که کالج فارایسترن و موسسه حسابداری با هم ترکیب شدند. در طول این سال ها وسعت این دانشگاه همواره در حال افزایش بوده و دانشکده ها و ساختمان های زیادی به آن اضافه شده تا امکانات لازم را برای پذیرش دانشجویان بین المللی پیدا کند.

منبع: opuniversities.com

منبع: الی گشت
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2162

به "تور فیلیپین: برترین دانشگاه های فیلیپین برای تحصیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فیلیپین: برترین دانشگاه های فیلیپین برای تحصیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید